نانو کاری نمای آجری

شستشوی نمای آجری یک نیاز برای ساختمان می باشد که بستگی به نوع آلاینده ای که بر روی نما قرار می گیرد دارد که البته شما می توانید با نانو کاری نمای آجری مدت زمان تمیز کاری آنرا به عقب تر بیاندازید.

البته موضوعی که مجموعه کفسابی اجاقی توصیه می کند این است که شما حتما بعد از عمل نماشویی ، نمای خود را نانو کاری کنید تا بتوانید عمر نمای خود را افزایش دهید.

در عکس بالا مشاهد می فرمایید که نمای آجری قبل از شستشو  بعد از شستشو چطور می باشد البته موضوعی که نباید فراموش کنم این می باشد که عکس بالا مربوط به حین کار می باشد.

شما با استفاده از عمل نماشویی که برای زیبا سازی ساختمان خود نیاز دارید به انجام آن نماشویی باعث می شود که ساختمان شما طراوت و شادابی به دست بیاورد.

عمل نماشویی با استفاده از دستگاه واتر جت صورت می گیرد که می توان گفت برای بهبود سرعت در کار بسیار عالی می باشد و این فرایند خیلی کار آمد است.

در نماشویی اصولا باید فردی که نما را شستشو می دهد راپل کار باشد که دوره های تخصصی آنرا گذرانده باشد. در مجموعه اجاقی افرادی که کار شستشوی نما را انجام می دهند دارای تخصص در عمر نماشویی می باشند.

هر گونه نمایی پس از مدتی بنا به وجود آلایندگی در هوا که سبب آسیب و انباشته شدن جرم بر روی نما می شود نیاز به نماشویی دارد که نماشوی باید با رعایت تمامی اصول کار ، فرایند نماشویی را انجام دهد.

البته قبل از انجام نماشویی شما می توانید از دانش و تخصص همکاران ما در مجموعه کفسابی اجاقی استفاده کنید.

جهت تماس مشاوره اینجا کلیک کنید.

در تصویر بالا فرآیند نماشویی انجام می شود که پس از شستشوی کامل همکاران ما جهت انجام نانو کاری نما اقدام می کنند.

2 thoughts on “نانو کاری نمای آجری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *