نانوی نمای ساختمان

نانوی نمای ساختمان

نانوی نمای ساختمان که اگر به صورت درست و اصولی قرار بگیرد باید گفت که این خدمات موجب می گردد تا سطح نمای ساختمانی به صورت یک عایق عمل گردد و در اصطلاح موجب می گردد تا سطح نمای ساختمان آبگریز گردد و همچنین یک عایق بر روی سطح نما ایجاد گردد که به موجب آن سبب می گردد هیچ گونه گرد و خاکی بر روی سطح نما ایجاد نگردد. البته که در یک محافظ بدون رنگ نیز می توان از آن یاد کرد. و اگر سطح نمای ساختمانی شما رنگ داشته باشد می توان با نانو کردن نمای ساختمان رنگ آن را تثبیت کرد.

 

 

البته این توضیح را باید داد که سطح نما اگر نانو گردد موجب می گردد که همانند یک عایق برودتی در مقابل هوای سرد و گرم باشد و باعث تورم نمای ساختمانی و در نتیجه موجب ریزش نما نگردد. البته که خاصیت پاک شوندگی بالا و همچنین ماندگاری بالای نما  در جهت حفظ نما می باشد. اگر بخواهیم از این عنوان استفاده کنیم که از نانو نمای ساختمانی کمک می کند تا سطح نمای ساختمانی محافظت کنیم یعنی به درستی عملیات برای نمای ساختمانی انجام داده ایم.

نانوی نمای آبگریز

این خدمات نانوی نمای آبگریز برای جلوگیری از منافذی که در سیمان ها و سنگ ها وجود دارد استفاده می کنه و اجرای این نوع نما برای سطح ساختمان بدون هیچ گونه محدودیتی استفاده می گردد و هر گونه سطح نمای باشد قابل اجرا است.

اجرای این نوع نما ها که نما را آبگیریز می کند ابتدا باید هر گونه گرد و غباری که بر روی سطح نما وجود دارد را از بین برد و سپس اقدام به زدن مواد نانو نما به کمک قلمو یا دستگاه های مخصوص پرتاب نانو استفاده می شود که این مواد باید پس از 3 الی 6 ساعت خشک گردد و این اقدام باید به صورت اصولی و درست صورت پذیرد تا خدمات نانوی نما به درستی انجام گیرد تا سطح نما آب را به خود جذب نکند. و البته باید این عنوان را هم ذکر کرد که نانو کرد نمای آبگریز هیچ گونه تغییری بر روی سطح نما ایجاد نمی کند و نما به همان حالت قبل به کار خود ادامه می دهد.

نانوی نمای عایق

نانوی نمای عایق که به همانند نانوی آبگریز انجام می گیرد با این تفاوت که مواد نانویی که برای سطح نما استفاده می گردد بسیار بیشتر از حد معمول می باشد و البته باید گفت که این مقدار بسیار موجب می گردد تا مواد نانو به سطح حدود 3 الی 5 میلی متر نفوذ داشته باشد تا سطح نما پوشش بسیار قوی به خود بگیرد.

این نوع نانو کردن و یا پوشش کردن سطح نما باید گفته شود که براساس موادی که بر روی سطح قرار می گیرد باعث جلا دادن سطح نما می شود و موجب می گردد تا سطح نما جذاب به نظر برسد. و در مورد نانوی نمای عایق که به حالت کاملا عایق اعمال می گردد و باعث می شود تا سطح نمای ساختمان بسیار زرق و برق زیادی به خود بگیرد.

البته که اگر بخواهیم در مورد مدت زمان عمر نانو نمای ساختمانی آبگریز اشاره کنیم باید بگوییم که این بازه زمانی بین 5 تا 7 سال می باشد و همچنین در مورد نانوی نمای عایق نیز این بازه زمانی 15 تا 17 سال می باشد که باعث می گردد تا سطح نمای شما بسیار مقاوم گردد.

این خدمات توسط راپل کاران مجموعه انجام می گیرد و جهت انجام خدمات کافیست با همکاران ما در مجموعه اجاقی تماس حاصل کنید تا همکاران ما موارد لازم در مورد نانو کردن سطح نمای ساختمان به شما توضیحات دهند و اگر نیاز است که استعلام قیمت داشته باشید کافیست عکس نمای ساختمانی را برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *