اسید شویی و کفسابی

اصولا برای شستشوی سنگ ها از تمیز کننده ها استفاده می شود. در بعضی از موارد مشاهده گردیده است که سنگ لایه ی رسوبی به خود گرفته است و یا اینکه کثیفی بر روی سنگ به میزانی می باشد که با استفاده از موادی که برای شستشوی سنگ به کمک دستگاه کفسابی انجام می شود نمی توان تمیز کرد. اسید شویی و کفسابی موضوع بسیار مهمی است که ما به این موضوع می پردازیم.

در این موارد ما در مجموعه کفسابی اجاقی به کمک اسید های قوی تلاش می کنیم که در قسمتی که رسوب ایجاد شده است مقداری نسبت به موقعیت از اسید ها کمک بگیریم.

البته برای اسید شویی باید فردی که از اسید استفاده می کند کاملا متخصص باشد زیرا در صورتی که میزان اسید زیاد باشد سبب می شود که قسمتی که اسید استفاده شده است دچار آسیب زدگی و صدمات جبران ناپذیر شود. (در مواردی مشاهده گردیده است که مالک به ما از شرکت هایی که برای کار کفسابی آنها انجام شده گله می کند که چندین سنگ من بر اثر استفاده بی رویه اسید از بین رفت و باعث شد که من دوباره هزینه اضافی برای نوسازی سنگ ها استفاده کنم) در صورتی که اگر برای اسید شویی میزان کمی استفاده شود قسمتی از سنگ که رسوب یا کثیفی بر روی آن وجود دارد سبب می شود که تاثیر خود را بر روی سنگ نگذارد. و خیلی موضوع مهمی است که میزان اسید باید چه اندازه باشد که تاثیر خود را بگذارد.

موضوع خیلی مهمی که باید برای استفاده از اسید شویی گفته شود میزان زمان اثر گذاری است که ما در مجموعه کفسابی اجاقی به پرسنل خود آموزش می دهیم که نسبت به میزان و مدت زمان تاثیر گذاری نسبت به کثیفی و رسوب متفاوت می باشد که اصول لازم برای موضوع تمیزی جسم مد نظر حواس خود را جمع کرده که خدایی نکرده باعث اشتباه و هزینه اضافی برای مالکان نشود.

امید است که بتوانیم ملک شمارا با استفاده از دانش و پرسنل با تخصص خود به یاری شما بشتابیم.

مجموعه کفسابی اجاقی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *