ساب پله ساب راه پله ساب پایگرد

متقاضیانی که جهت کفسابی ساختمان خود اقدام می کنند اصولا کار ساب پله های خود و یا ساب پایگرد و راه پله های خود را هم انجام می دهند.

در مواردی مشاهده شده است که ساب پله ها به صورت دستی توسط ساکنین انجام می شود که بسیار کاری پر زحمت و سخت می باشد که ما در مجموعه اجاقی این کار را را به صورت تخصصی و با کمک افرادی که در مجموعه مشغول به کار هستند و دارای تجربه کاری می باشند صورت می گیرد.

عمل کفسابی پله ها برای ساختمان هایی که پله و پایگرد آنها از سنگ می باشد صورت می گیرد.

پله ها و پایگردها مهترین قسمت خانه می باشند جرا که در ساختمان هایی که رفت  و آمد از پله ها و پایگردها صورت می گیرد اصولا بعد از مدتی استفاده سنگ پایگرد و پله جلا و طراوت و شادابی خود را از دست می دهد که شکل و ظاهری بسیار زننده دارد.

البته در مواردی مشاهده گردیده است که وجود چرک و کثیفی و جرم هایی که بر روی پله و پایگردها قرار گرفته است غیر قابل تمیز کاری بدون دستگاه می باشد که ما در مجموعه اجاقی به پشتوانه دستگاه های خارجی خود می توانیم تضمین دهیم که هر گونه جرمی که برروی پله ها و پایگردهای شما قرار دارد بعد از کار کفسابی از بین خواهد رفت.

یکی از نمونه های صورت گرفته کار کفسابی در استان مازندران می باشد که تصویر آنرا در بالا مشاهده می فرمایید.

مجموعه کفسابی اجاقی در تمامی استان های کشور می تواند فعالیت خود را انجام بدهد و هیچ گونه محدودیتی برای ارسال دستگاه ها و پرسنل خود به شهرستان ندارد.

چند نکته در مورد راه پله ساختمان ها که نیاز به کفسابی دارد.

1- به علت رفت و آمد جزو مهمترین قسمت های ساختمان می باشد که چون عبور و مرور زیاد است باعث می شود که شفافیت روز اولیه خود را از دست بدهد.

2- بعضا در مواردی مشاهده شده است که مالکان ساختمان برای تمیز کاری و برگرداندن سنگ به روز اول خود از جوهرنمک استفاده می کنند که کاری رایج ومتداول است و ما در مجموعه اجاقی توصیه می کنیم که این عمل صورت نگیرد زیرا باعث می شود عمر سنگ ها کمتر شود و مقاومت خود را از دست داده و خیلی زود از بین برود.البته استفاده زیاد از جوهر نمک می تواند آسیبی به نسب بیشتر از فرایند عمل کفسابی داشته باشد که باید بسیار حساس بود در مورد استفاده از جوهر نمک که توصیه نمی شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *