ساب بتن کفسابی بتن ساب زدن بتن

برای استفاده از کفسابی بتن چندین نوع وجود دارد که در صورتی که مجموعه کفسابی تخصص کافی برای انجام عمل کفسابی نداشته باشد کارفرما دچار تضرر در انجام کفسابی خواهد شد.

برای استفاده از این موضوع که کفسابی بتن در چندین حالت صورت می گیرد را توضیحاتی خدمت شما می دهم که شما با نحوه انجام کار آشنا باشید.

عمل کفسابی  که ما در مجموعه اجاقی بنا به وجود افراد با تجربه در کار به شما پیشنهاد خواهیم داد که از کدام ساب باید استفاده کنید.

البته برای اصول اصلی کفسابی بتن که به شما پیشنهاد می دهیم این است که شما باید از ساب الماس برای کفسابی بتن استفاده کنید.

در زیر نمونه ای از کفسابی صورت گرفته را ملاحظه می فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

در کفسابی بتن که عمل کفسابی صورت می گیرد معمولا برای صاف کردن سطح استفاده می شود در بعضی موارد هم مشاهده شده که کارفرما برای براق شدن سطح بتن خود عمل کفسابی را درخواست داده است که این عمل خیلی شایع نمی باشد.

 

البته می توان گفت که عمل کفسابی برای ساب بتن بیشتر برای صاف کردن سطح و از بین بردن جرم ها از قبیل گازوئیل یا چسب یا سیاهی هایی که طی استفاده طولانی مدت از سطح بتن برجای مانده و نیاز به کفسابی دارد استفاده می شود.

انواع کفسابی بتن :

بتن ها هم دارای انواعی هستند که می توان به دو دسته تقسیم کرد:

بتن هایی که دارای سنگ می باشند وبه اصطلاح بتن سنگدار می گویند و بتن هایی که فاقد سنگ می باشد که که به اصطلاح بتن نرمه می گویند.

اصولا بتن نرمه خیلی راحت تر صورت می گیرد و می توان گفت که عمل کفسابی انجام گرفته بر روی بتن های نرمه بیشتر از درخواست های مشتریان می باشد. در بتن های سنگ دار خیلی کار سخت می باشد که می توان گفت همکاران ما اصولا کار نمی کنند ولی ما در مجموعه اجاقی با توجه به دانش و با پشتوانه به دستگاه های خارجی خود می توانیم عمل کفسابی بتن سنگدار را هم انجام دهیم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *