از بین بردن شوره سنگ

از بین بردن شوره سنگ

یکی دیگر از خدمات ما در مجموعه از بین بردن شوره سنگ می باشد که توسط گروه ساب زنی و سنگ سابی به بهترین حالت ممکن انجام می گیرد تا شوره سنگ از بین برود.

از عواملی که موجب می گردد که تا سنگ شوره بزند می توان استفاده از سیمان های بی کیفیت در انجام خدمات موجب می گردد که سطح سنگ ها شوره بزند و زمانی که آب بر روی سطح سنگ ریخته می شود موجب می گردد که آب را به سطح سنگ جذب نکند و موجب می گردد تا سطح سنگ شوره بزند و البته که ماسه ها هم در شوره سنگ بی تاثیر نیست که بهترین نوع ماسه ها ، ماسه های کوهی می باشد و می توان گفت که اگر از ماسه های دریایی استفاده می کنید املاح نمک بیشتری دارند و تاثیر آنها در سفیدک و شوره زدن سنگ زیاد است.

البته که آب استفاده شده در ملات ساختمانی هم می تواند تاثیر گذار باشد که اگر آب شرب مصرفی نباشد موجب می گردد تا سطح سنگ شوره بزند و اگر آب آشامیدنی در دسترس نیست می توانید مقداری سرکه سفید استفاده کنید که موجب می گردد تا سطح سنگ شوره نزند. البته که نوع سنگ مورد استفاده در سطح هم باید مورد آزمایش قرار بگیرد که آیا این نوع سنگ ها در محیطی که استفاده می کنید موجب نمی گردد که شوره بزند یا خیر؟ که همه این موارد از عواملی است که باعث می گردد تا سطح سنگ شوره بزند.

از بین بردن سفیدک های سنگ

از بین بردن سفیدیک های سنگ نیز می تواند با استفاده از دستگاه های ساب زنی و خدمات ساب زنی سطح سنگ های شما انجام گیرد که با توجه به موضوع استفاده از دستگاه های بروز و امروزی که در اختیار داریم و همچنین با توجه به اینکه سطح سنگ های شما باید با لقمه ساب های مخصوص به خود این خدمات انجام گیرد و همچنین ما برای انجام خدمات از آب شرب استفاده می کنیم که در کنار لقمه ساب ها باعث نمی گردد که در اثر فشار سفیدک های سنگ ایجاد گردد. البته که خدمات ما برای از بین بردن سفیدک های سنگ باعث می شود که سطح سنگ اگر عیب و ایرادهایی از قبیل پستی و بلندی ، جرم و کثیفی و لکه هایی که بر روی سطح سنگ وجود دارند نیز از بین برود.

از بین بردن شوره سنگ سرویس بهداشتی و حمام

برای از بین بردن شوره سنگ سرویس بهداشتی و حمام باید این نکته را عنوان کرد که خدمات ساب زنی سطح سنگ سرویس بهداشتی و حمام ساختمان در صورتی که نتوان از دستگاه های بزرگ استفاده کرد باید از ساب زنی دستی و دستگاه های ساب زنی دستی استفاده کرد که این خدمات موجب می گردد تا سطح سنگ با استفاده از دستگاه ساب زنی خدمات از بین بردن شوره انجام گیرد. همچنین می توان عنوان کرد که برای از بین بردن دیواره سنگ سرویس بهداشتی و حمام باید از دستگاه های ساب زنی دستی استفاده کرد چرا که این خدمات را نمی توان با دستگاه های بزرگ استفاده کرد.

با توجه به این که ممکن است که دیواره های سرویس بهداشتی و حمام دارای رطوبت و نم باشند باید ابتدا جلوی رطوبت گرفته شود و سپس اقدام گردد تا سطح سنگ ساب زده شود چرا که ممکن است رطوبت موجب گردد تا شوره سنگ سرویس بهداشتی و حمام دوباره پدیدار گردد. البته خدمات ما برای ساب زدن سنگ ها در صورتی که نیاز باشد خدمات نانو سنگ نیز انجام گیرد این اتفاق خواهد افتاد و همکاران ما سطح سنگ های شما را آبگریز خواهند کرد تا دیگر آب به سطح سنگ نفوذ نکند.

جهت ارتباط با همکاران ما در مجموعه اجاقی کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *