کفسابی در شمال ، چالوس ، رامسر

کفسابی در شمال ، چالوس ، رامسر 09120325925

کدامین سنگ هارا باید کفسابی کنیم ؟

در صورتی که سنگ های ساختمان شما از نوع گرانیت ، مرمریت ، مرمر و … باشد می توانید سنگ های خود را کفسابی کنید چرا که پس از انجام کفسابی باعث درخشندگی و جلاپیدا کردن سنگ های خود را مشاهده خواهید کرد.

البته موضوع کفسابی فقط به سنگ ها مربوط نمی شود و می توان گفت که کاشی و سرامیک و پارکت ها ، موزاییک ها و … را شامل می شود که در صورت نیاز باید کفسابی صورت بگیرد.

خدمات کفسابی منحصرا فقط برای سنگ های سطح کف ساختمان نمی باشد می توان از خدمات کفسابی برای پله ها و پاگرد ها استفاده کرد همانطور که می دانید همکاران ما برای انجام کفسابی پله و پایگرد آماده ارائه خدمات می باشند.

مزیت انجام کفسابی :

از مزیت های کفسابی باید به جلا و روشنی پیدا کردن سنگ ها اشاره کرد.

افزایش طول عمر سنگ ها و باعث سرزندگی و از بین رفتن چرک و کثیفی اشاره کرد.

از بین رفتن لک ها و کثیفی ها سنگ پس از کفسابی دیگر مزیت کفسابی می باشد.

در صورتی که سنگ ها هنگام نصب دارای پستی و بلندی باشد پس از کفسابی این پستی و بلندی ها برطرف خواهد شد.

در مواقعی که سنگ ها دارای شکستگی و ترک های ریز باشد پس از کفسابی از بین خواهد رفت.

سنگسابی در شمال ، چالوس ، رامسر 09120325925

مراحل کفسابی و سنگسابی در شمال ، چالوس ، رامسر

بستگی به سطحی که می خواهد کفسابی صورت بگیرد مراحل متفاوت می باشد ولی در کفسابی و سنگسابی حداکثر تا 16 بار بنا به نیاز کفسابی صورت می گیرد تا سطح بتواند صلابت و شادابی خود را به دست آورد.

قیمت خدمات کفسابی و سنگ سابی

همانطور که می دانید برای خدمات کفسابی و سنگ سابی به صورت مترمربع می باشد و در صورتی که حجم کاری و میزان مساحتی که باید سنگ سابی شود بیشتر باشد به طبع قیمت پایین تر می باشد و اگر میزان کثیفی و چرکی که سطح دارد بیشتر باشد به طبع هزینه مترمربع آن بیشتر خواهد.

نماشویی در شمال ، چالوس ، رامسر 09354173473

شستن نمای مجتمع های مسکونی و اداری ، تجاری ، برج ها

در صورتی که نمای ساختمان شما از سنگ ، چوب ، کامپوزیت ، شیشه ، آجر و … باشد و مدت ها است که از ساخت ساختمان می گذرد و هیچ گونه تمیزی بر روی نمای ساختمان صورت نگرفته است حتما باید برای تامین و نگهداری آن دست به اقدام بزنید چرا که گروهی باید به طور مرتب در مدت زمان معلوم به ساختمان شما سر بزند و بتواند تمیز کاری انجام دهد.

همکاران ما خدمات شستشوی نمای آجری ، نمای شیشه ای ، نمای کامپوزیت ، نمای سنگی ، نمای چوبی ، نمای سیمانی و … را انجام می دهندو آماده ارائه خدمات بی نظیر برای همشهریان خود می باشیم.

ساختمان های مسکونی و اداری ، تجاری و برج ها برای نظافت محل خود می توانند از خدمات نماشویی اجاقی استفاده کنند.

قیمت نماشویی در شمال ، چالوس ، رامسر

قیمت نماشویی با توجه به نوع نما می تواند متفاوت باشد ولی بحث اصلی چگونگی محاسبه آن است که در نماشویی به صورت مترمربع حساب می شود.

جهت مشاوره و هماهنگی جهت شستشوی نما با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرد. و البته اگر در مواردی نیاز باشد که خدمات اجاره دستگاه صورت بگیرد این اتفاق می افتد و ما در مجموعه این خدمات را داریم که بخواهیم دستگاه های خود را به صورت روزانه و هفتگی اجاره بدهیم و حتی اگر این باشد که بخواهیم به صورت دائم قرار داد ببندیم که اجاره بدهیم.

برای اجاره دستگاه کفسابی کافیست که با شماره تماس های موجود در سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *