کفسابی در عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان

کفسابی در عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان

ساب زنی و کفسابی در عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان کرج از منطقه هایی است که گروه ساب زنی و کف سابی ما در این مناطق کار کف سابی انواع سطح ها از قبیل : سنگ ، سرامیک ، موزاییک ، بتن ، کفپوش ، لمینت ، پارکت و … را با استفاده از دستگاه های مدرن و جدید موجود در حوزه ساب زنی انجام می دهد البته که این دستگاه ها به دو صورت تک فاز و سه فاز در بازار موجود است و برای ساختمان هایی که برق سه فاز دارند از دستگاههای سه فاز و در صورت عدم وجود برق سه فاز از دستگاههای تکفاز برای انجام خدمات کفسابی استفاده می کند.

خدمات کفسابی توسط گروه با تجربه و متخصص در این حوزه انجام می گیرد و بستگی به نوع سطح شما دارد که از کدام یک از دستگاه ها و همچنین ابزارهای موجود در صنعت استفاده کنند.

سنگ سابی در عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان

سنگ سابی در عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان کرج که بر روی انواع سطح سنگها از قبیل : سنگ گرانیت ، سنگ مرمریت ، سنگ گوهره ،  سنگ دهبید ، سنگ کوارتز ، سنگ اسلب ، سنگ بوک مچ ، سنگ فور مچ ، سنگ وارداتی و خارجی و … خدمات سنگسابی انجام می گیرد و برای هر کدام از سنگ های نامبرده لقمه ساب های مخصوص به سطح سنگ استفاده میگردد و همکارانمان خدمات را با استفاده از دستگاه های سنگ سازی انجام میدهند.

البته که برای موارد گفته شده خدمات ساب زنی و سنگ سابی برای از بین بردن لکه های سنگ ها ، چرک ها و کثیفی هایی که بر روی سطح سنگ موجب شده است که سنگ چرک مرده گردد ، همچنین در مواقعی که سطح سنگ آسیب هایی وارد شده است و نیاز است که این آسیب ها برطرف گردد استفاده می شود و خدمات ساب زنی و سنگ سابی برای بهتر کردن سطح سنگ ها و همچنین شفافیت و براقیت بخشیدن به سنگ ها استفاده می شود و باید در نظر داشت که این خدمات جهت زیبا سازی سطح سنگ ها استفاده می شود و باید در نظر داشت که جهت بهبود فرآیند سنگ ها استفاده می شود.

نماشویی در عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان

نماشویی در عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان کرج برای همه نوع نما ها از قبیل : نمای سنگی ، نمای سیمانی ، نمای شیشه ای ، نمای کامپوزیت ، نمای ترکیبی و … را کار شستشوی نمای توسط راپل کاران مجموعه انجام می گیرد و کار نماشویی با استفاده از دستگاه واتر جت و سندبلاست انجام می گیرد و همکاران ما کار شستشوی نما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

زمانی که نمای ساختمان توسط راپلکاران مجموعه می خواهد شستشوی انجام گیرد همکاران ما با استفاده از طناب های مخصوص از ساختمان آویزان می شوند و کار شستشوی نمای ساختمانی را از بالا به پایین انجام می دهند. و البته که میزان متراژ نمای ساختمان نسبت به فرآیند زمانی که می خواهد جهت شستشوی نمای ساختمان در عظیمیه ، گوهردشت ، باغستان کرج بستگی دارد و هر چه متراژ نمای ساختمان بیشتر باشد در محاسبه قیمت ساختمان کمتر می شود و می توان گفت که این موضوع در چگونگی انجام فرآیند نماشویی هیچ گونه تاثیری ندارد چرا که همکاران ما کار نماشویی ساختمان را بدون در نظر گرفتن میزان متراژ نما به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

جهت دریافت مشاوره رایگان با همکاران ما در مجموعه کفسابی اجاقی تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را در زمینه های کفسابی ، سنگ سابی ، نماشویی و … راهنمایی کند شماره تماس های ما در سایت موجود است که می توانید با دریافت مشاوره رایگان تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *