کفسابی در مهرشهر ، کردان ، چیتگر

کفسابی در مهرشهر ، کردان ، چیتگر 09120325925

کفسابی در شهر کرج

انجام کفسابی برای سنگ ها و هر نوع سطحی نیاز است که صورت بگیرد در خیلی مواقع پس از اتمام کار بنایی ساختمان متوجه می شویم که روی سطح سنگ و یا کف ساختمان ، مصالح ساختمانی از قبیل گچ و سیمان و … ریخته شده است که تمیز کاری آن با دست کار سختی است در همچین مواقعی استفاده از کفسابی کار را برای شما راحت و آسان می کند.

در زمان هایی که ساختمان را به نقاش جهت رنگ آمیزی می دهیم پس از اتمام کار متوجه می شویم که سطح پر از ریزه رنگ هایی است که نیاز به تمیز کاری دارد در این مواقع استفاده از کفسابی برای سطح کف ساختمان نیاز است.

در صورتی که مواد اسیدی و یا آبمیوه و یا چسب بر روی سطح کف ساختمان ریخته شده باشد و به عنوان مثال کف ساختمان سنگ باشد و دچار لکه و کثیفی باشد در این صورت نیاز است که کف ساختمان کفسابی صورت بگیرد تا لکه های موجود در اثر مواد ریخته شده از بین برود.

از کفسابی برای مواقعی که نیاز باشد تا سطح کف ساختمان شفاف و براق گردد نیز استفاده می شود که در این مواقع نیاز است نوع سطح کف مشخص باشد تا کفساب بتواند راحت تر تصمیم بگیرد که از چه نوع ساب و دستگاهی جهت کفسابی استفاده کند.

خدمات ما در مهرشهر ، کردان ، چیتگر فقط برای انجام خدمات کفسابی سنگ نمی باشد و خدمات کفسابی سوله و کارخانه نیز انجام می گیرد و اگر همشهریان عزیز نیاز به کفسابی سوله و کارخانه داشته باشند می توان از خدمات ما استفاده کنند.

نانو کفسابی در مهرشهر ، کردان ، چیتگر

در صورتی که کارفرما نیاز داشته باشد که سطح سنگ و یا سرامیک ، و یا حتی سطح موزاییک و هر نوع سطح کف و یا دیواری که برای ساختمان استفاده کرده است آبگریز گردد می توانیم از نانو کفسابی استفاده کنیم که سبب می شود بعد از کفسابی سطح به صورت کاملا شفاف و براق گردد و بعد از آن عمل نانو کفسابی بروی سطح کف یا دیوار انجام می گیرد.

سنگسابی در مهرشهر ، کردان ، چیتگر 09120325925

خدمات سنگسابی در مهرشهر ، کردان ، چیتگر

خدمات سنگسابی بر روی سنگ ها و یا سرامیک ها انجام می گیرد که باید برای استفاده از این خدمات که بستگی به نوع سنگ یا سرامیکی که مورد نیاز است مشخص گردد سپس با توجه به مشخصات آن می توان خدمات سنگسابی را انجام داد.

قیمت کفسابی و سنگسابی در کرج

برای آنکه بدانید چه میزان هزینه برای خدمات کفسابی و سنگسابی باید بپردازید ابتدا باید نوع سطح کف و یا دیواری که باید کفسابی یا سنگسابی صورت بگیرد مشخص گردد و سپس متراژ کل محیط باید مشخص گردد و سپس با داشتن اطلاعات فوق جهت مشاوره با شماره تماس های داخل سایت جهت مشاوره با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و در صورت نیاز همکاران ما از شما عکس خواهند گرفت که از طریق واتس اپ باید برای همکاران ما بفرستید. همکاران ما قیمت انجام کار را به شما می گویند.

نماشویی در مهرشهر ، کردان ، چیتگر 09354173473

شستشوی نما در کرج

شستن نما برای ساختمان هایی که در معرض آلاینده های هوا و همچنین گرد و غبار هایی که بعد از باران و برف بر روی نمای ساختمان می نشیند کاری واجب می باشد چرا که این امر سبب می شود نما طول عمر بیشتری پیدا کند و همچنین در زمان شستشو همکاران ما در صورت وجود ایراد و مشکلی ، آنرا برطرف می کنند.

پیچ و رولپلاک نما در مهرشهر ، کردان ، چیتگر

در مواقعی نمای ساختمان شما دارای ایراداتی از قبیل شل بودن نمای سنگ به دیوار و یا لقی می توانید از خدمات پیچ و رولپلاک شرکت نماشویی اجاقی استفاده کنید که این امر سبب می شود که نما ساختمان به کمک پیچ و رولپلاک به دیوار سفت شود و دیگر خطرات ناشی از سقوط نما به زمین جلوگیری گردد.

خدمات پیچ و رولپلاک بر روی نما های ساختمانی که از سنگ می باشد انجام می گیرد و اگر نمای ساختمان شما شیشه ای باشد و نیاز به شستشو دارید می توانید از خدمات شستشوی نمای شیشه ای استفاده کنید که همکاران ما آماده ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمانی شما هستند.

 

4 thoughts on “کفسابی در مهرشهر ، کردان ، چیتگر

  1. سلام واحد بنده در کردان می‌باشد سرامیک منزلمون چرک مرده شده بود که بعد از انجام کارتون تغییر بسزایی کرد تشکر فراوان
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *