کفسابی در پونک ، شهران ، جنت آباد

کفسابی در پونک ، شهران ، جنت آباد 09120325925

آیا کفسابی مزیتی دارد ؟

زمانی که شما ساختمان مدنظر خود را به کفساب می دهید باید دلیلی برای کفسابی داشته باشید که می تواند شامل موارد زیر باشد :

مثلا ساختمان را برای بازسازی داده باشید و یا عملیات بنایی بر روی ساختمان سبب شده باشد که سطح مصالح چسبیده و نیاز به تمیزکاری داشته باشد و یا آپارتمان را به نقاش سپرده اید که رنگ آمیزی کند و سطح زمین رنگی شده باشد و برای تمیزکاری این موارد می توان از کفسابی استفاده نمود.

در مواردی هم می توان گفت که در صورتی که مواد شیمیایی و اسیدی بر روی سطح ریخته شده باشد لکه ای ایجاد می شود که با کمک کفسابی و همسان سازی سطح باعث می شود که دیگر لکه به چشم نیاید و سطح مانند روز اول خود تمیز شود.

اگر بر روی سنگ کابینت یا سنگ های جلومبلی و … لکه ای ایجاد شده است که به کمک دست قابل تمیز شدن نمی باشد را می توان به کمک دستگاه کفسابی های دستی تمیز کاری کرد و سطح را براق نمود. برای مثال به عکس زیر توجه فرمایید.

کفسابی رزین ساب در پونک ، شهران ، جنت آباد

رزین ساب کردن سطح یک نمونه از کار کفسابی است که درزها و شیارهای بین سنگ هارا می توان به کمک رزین کاری پوشاند و در مواردی بعد از ساب زدن سنگ ها متوجه می شویم که بین سنگ ها شیارهایی ریز وجود دارد که شکل و شمایل زیاد خوبی را در سنگ ایجاد نمی کند و به کمک رزین این شیارها برطرف می گردد و نکته مهمی که در مورد رزین ها وجود دارد با توجه به نوع های مختلف طبیعی و شیمیایی که در بازار موجود است می توان نسبت به رنگ سنگ و سطح این رزین هارا استفاده نمود که پس از اتمام کار به صورت یکدست و یک شکل ایجاد شود.

یکی دیگر از خدمات ما برای انجام کفسابی می توان خدمات کفسابی پشت بام ها اشاره کرد که اگر از سنگ باشد می توان این خدمات را انجام داد و با تست آب بندی تحویل متقاضی داد که هیچ گونه عیب و ایرادی از قبیل نم پس دادن به سطح پشت بام باشد و این خدمات برای سنگ ها ، سرامیک ها ، موزاییک های سطح پشت بام انجام می شود و همکاران ما به بهترین شکل ممکن پس از تست آب بندی به شما تحویل خواهند داد.

سنگسابی در پونک ، شهران ، جنت آباد 09120325925

مراحل کفسابی ، سنگسابی در پونک ، شهران ، جنت آباد

سنگسابی که مخصوص سنگ و سرامیک می باشد و می توان گفت که یک نمونه از کفسابی است چرا که کفسابی شامل همه نوع سطح هایی از قبیل سنگ ، سرامیک ، پارکت و … می باشد در سنگ سابی با توجه به نوع سنگ و مدت زمانی که سنگ ساب نخورده است باید کار سنگ سابی صورت بگیرد. و مراحل کفسابی و سنگسابی با توجه به نوع آنها می تواند از 4 بار تا 16 بار این فرآیند انجام شود تا سطحی که متقاضی تحویل می گیرد بسیار تمیز و مانند روز اول نصب باشد.

سنگسابی ایتالیایی در پونک ، شهران ، جنت آباد

برای سنگ ها و سرامیک ها در صورتی که متقاضی مدنظرش باشد که سنگ سابی بر روی سنگ های آن انجام شود می توان از سنگ سابی ایتالیایی استفاده کرد چرا که باید با دستگاه ایتالیایی و لقمه ساب های ایتالیایی این کار صورت پذیرد و به طبع هزینه این گونه سنگ سابی ها نسبت به سنگ سابی معمولی بیشتر می باشد و در نتیجه پس از پایان کار سنگ های شما طول عمر بیشتری خواهند کرد و میزان تمیزی بسیار بالا خواهد رفت.

با توجه به این موضوع که اکثر پارکینگ ها سطح آن سنگ می باشد نیاز است که خدمات سنگ سابی بر روی سطح سنگ پارکینگ ها انجام گیرد و برای همین ما هم در مجموعه برادران اجاقی به انجام خدمات کفسابی پارکینگ می پردازیم و همکاران ما به بهترین شکل ممکن خدمات کفسابی پارکینگ را انجام می دهند و برای اینکه بخواهید از این خدمات استفاده کنید کافیست با شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

نماشویی در پونک ، شهران ، جنت آباد 09354173473

شستشوی نما در پونک ، شهران ، جنت آباد

برای شستن نمای ساختمان همانطور که در سطح شهر دیده اید به دو صورت انجام می پذیر نماشویی به کمک داربست که فرد نماشوی بر روی داربست ها می ایستد و شستشوی نما را انجام می دهد و البته که این مدل نماشویی برای برج ها و ساختمان های بلند صرفه اقتصادی ندارد و در مواقعی غیر قابل انجام می باشد که به روش دوم یعنی به کمک راپل می توان این کار را انجام داد.

نماشویی و مزیت آن

اگر برای نماشویی ساختمان خود برنامه ای نریخته اید و مدت هاست که در اثر آلودگی ها و بارش های باران و گردو خاک هایی که ایجاد می شود بر روی نمای ساختمان شما تاثیر می گذارد و باعث تخریب نمای شما می شود بهتر است که به مواردی که به عنوان مزیت شستن نما محسوب می شود توجه کنید :

افزایش طول عمر نمای ساختمان شما چرا که فرآیند شستن نما در دیرتر تخریب شدن نمای ساختمان کارآمد است.

در صورتی که پس از شستن نمای ساختمان نانوکاری نمای ساختمان انجام دهید دیگر آب بر روی نمای ساختمان شما نخواهد ماند و باعث می شود که نما آب گریز شود و چرکی و آلودگی به خود نگیرد.

در صورتی که شکستی ها و لقی و در نمای ساختمان شما باشد فرد نماشوی ایرادات را برطرف می کند باعث می شود که خطرات و حوادثی را به بار نیاورد.

آیا نماشویی در عمر نما تاثیر دارد ؟

باید با قاطعیت اعلام کنیم که بله چرا که پس از شستن نما و تمیز کاری سبب می شود که آلاینده های موجود در هوا و بارش های برف و باران که سبب می شود با هوا واکنش نشان دهد باعث تخریب نما نمی شود و همچنین باعث افزایش طول عمر نمای ساختمان می گردد.

البته همانطور که می دانید کار نماشویی یکی از کارهایی است که در ارتفاع صورت می پذیرد و به اصطلاح عامیانه باید اعلام کرد که به عنوان کار در اتفاع شناخته می شود باید فرد دارای تجربه کافی و لازم را داشته باشد تا بتواند این کار را انجام دهد و خدمات کار در ارتفاع دارای دوره هایی می باشد که فرد باید آموزش ببیند که بتواند خدمات نماشویی را انجام دهد.

2 thoughts on “کفسابی در پونک ، شهران ، جنت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *