کفسابی در پاسداران ، دیباجی ، اندرزگو

کفسابی در پاسداران ، دیباجی ، اندرزگو 09120325925

مزایای کفسابی

از مزایای کفسابی می توان به موارد متفاوتی اشاره کرد از قبیل :

در صورتی که مصالح ساختمانی مانند گچ و سیمان و … بر روی سنگ ریخته شده باشد و با انجام کفسابی می توان سطح را به صورت روز اول تبدیل کرد.

هنگام نقاشی ساختمان ، آثار رنگ بر روی سنگ می ماند که با استفاده از کفسابی می توان از بین برد.

در صورتی که برروی سطح مدنظر مواد اسیدی مانند جوهرنمک ، آبلیمو ، آبمیوه و … ریخته شده باشد و روی سطح لکه ای ایجاد شده باشد می توان به کمک مواد کفسابی و سنگسابی لکه ی ایجاد شده را از بین برد.

در صورتی که مدنظر شما باشد که سطح به صورت شیشه ای در بیاید و سنگ مورد نظر همانند شیشه شود می توان به کمک سنگ سابی و کفسابی این کار را انجام داد.

البته در صورتی که نیاز است بدانید که آیا کفسابی آسیبی به سنگ وارد می کند ؟ یا خیر کافیست که مقاله مربوط به سنگ سابی را بخوانید و همین امر کمک می کند خدمات کفسابی را به بهترین نحو ممکن دنبال کنید.

کفسابی رزین ساب در پاسداران ، دیباجی ، اندرزگو

رزین ساب نوعی از کفسابی است در صورتی که کفسابی انجام شود درزهایی بین سنگ ها و حفره هایی که سنگ ها دارند به کمک مواد رزین پوشیده می شوند و اصولا زمانی این کار صورت می گیرد که درزها و بنده های سنگ ها پوشیده نشده باشد. و به کمک رزین ساب می توان این موارد را برطرف کرد.

در بیشتر مواقع برای سنگ های گرانیت کاربرد دارد چرا که هنگام کفسابی سنگ گرانیت باعث می شود که حفره هایی در سنگ گرانیت ایجاد شود که می توان از رزین همرنگ سنگ گرانیت استفاده کرد که حفره های ایجاد شده سنگ از بین برود.

مراحل کفسابی در پاسداران ، دیباجی ، اندرزگو

کفسابی می تواند مراحل متفاوتی نسبت به نوع سنگ داشته باشد چون کفسابی فقط این موضوع نیست که در یک مرحله انجام پذیرد و به همین علت می توان گفت که با توجه به نوع سنگ و میزان کثیفی که دارد کفسابی صورت می گیرد. و مراحل آن می تواند از 4 مرحله تا 16 مرحله کفسابی صورت بگیرد.

سنگ سابی در پاسداران ، دیباجی ، اندرزگو 09120325925

سنگسابی ایتالیایی در پاسداران ، دیباجی ، اندرزگو

ساب زدن سنگ ها باید به صورت اصولی و با علم بر اینکه چه نوع سنگی را ساب می زنید صورت بگیرد که برای ساب زدن از دستگاه های سه فاز (در صورتی که در محل بتوان برق سه فاز استفاده کرد) استفاده می شود و در مواقع خاص در صورت عدم محیا سازی می توان از دستگاه های تک فاز برای ساب زدن سنگ استفاده کرد و برای ساب زدن باید از لقمه های خاص استفاده کرد.

قیمت کفسابی و سنگسابی در پاسداران ، دیباجی ، اندرزگو

برای قیمت گذاری کار باید به مواردی از قبیل نوع سنگ و میزان کثیفی سنگ و مقدار حجم مساحتی که باید سنگ سابی و کفسابی صورت بگیرد بستگی دارد و قمیت دادن به این نوع کار ها پس از مشاهده کار به صورت متری می باشد که قمیت تمام شده آن بر حسب متر به کارفرما اعلام می گردد.

نماشویی در پاسداران ، دیباجی ، اندرزگو 09354173473

چرا نماشویی باید صورت بگیرد ؟

در صورتی که نمای ساختمان شما دارای چرک و کثیفی هایی ناشی از آلودگی و گرد و غبار موجود می باشد شما باید نسبت به شستشوی نمای خود اقدام کنید چرا که با استفاده از نماشویی می توانید طول عمر نمای خود و همچنین باعث تمیز شدن نما شوید.

در خیلی از مواقع افراد اقدام به نانو کاری نما می کنند که این فرآیند سبب می شود که نما آبگریز شود که سبب می شود دیگر آب باران بر روی نما قرار نگیرد زیرا بیشترین کثیفی نما بعد از باران می باشد که گرد و غبار بر روی آن می نشیند.

مزایای نماشویی در پاسداران ، دیباجی ، اندرزگو

در خیلی از مواقع هنگام شستشوی نما متوجه می شویم که سنگ های نما بسیار شل و لق هستند و هر آن احتمال ریزش سنگ های نما می باشد در صورتی که کارفرما تمایل داشته باشد که سنگ های نما سفت شود ما می توانیم از خدمات پیچ و رولپلاک استفاده کنیم و نمای ساختمان را با کمک پیچ و رولپلاک سفت و محکم کنیم.

هنگامی که به صورت دوره ای کار شستشوی نمای ساختمان را انجام می دهید سبب می شود که نمای ساختمان شما طول عمر بیشتری کند. در صورتی که نسبت به تمیز کاری نما بی توجه باشید سبب می شود که آلودگی ها و جرم و آینده ها موجود در هوا سبب می شود که نمای شما را به مرور از بین ببرد و این کار می تواند هزینه ی هنگفتی را برای ترمیم و بازسازی نمای ساختمان شما داشته باشد.

با توجه به این موضوع که خدمات نماشویی ما با استفاده از دستگاه های واتر جت و سند بلاست انجام می گیرد که اگر سطح نما طوری کثیف باشد که نتوان با دستگاه های واترجت تمیز کرد این خدمات با استفاده از دستگاه سندبلاست انجام می گیرد چرا که اگر نیاز باشد ماسه به همراه آب پرتاب می گردد تا سطح تمیز گردد ولی اگر نیاز باشد که کار نماشویی با استفاده از دستگاه واترجت صورت پذیرد در این حالت آب با فشار به سمت نما پرتاب می گیرد و کار شستشوی نما را انجام می دهد.

به چه روشی نماشویی انجام می شود ؟

روش های متفاوتی را برای شستشوی نما استفاده می شود که می توان به موارد زیر نام برد :

نماشویی ساختمان به وسیله کمربنده های مخصوص

نماشویی ساختمان به وسیله داربست

نماشویی ساختمان به وسیله طناب (راپل)

هر کدام از این روش ها دارای ایمنی های یکسانی دارند که باید برای استفاده از هرکدام از این روش ها حتما از ایمنی در کار را رعایت کرد چرا که در صورت عدم رعایت ایمنی خسارات جبران ناپذیری را به همراه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *