آیا کفسابی آسیبی به سنگ می رساند ؟

در خیلی از موارد کفسابی به ما مراجعه شده و مالکان سوال می کنند که ما هزینه هنگفتی برای سنگ های خود انجام داده ایم آیا کفسابی آسیبی به سنگ می رساند ؟

در جواب به مالکان پاسخ می دهیم که چه بسا به سنگ های شما آسیبی وارد نمی شود بلکه سبب می شود اگر سنگ های شما نامرتبی از قبیل بالا و پایین بودن سنگ داشته باشد برطرف شود یا اگر سنگ شما پس از مدت ها استفاده دچار ترک خوردگی باشد یا اگر روی سنگ مد نظر اسید یا مواد شیمیایی خاصی ریخته شده باشد سبب تمیزی می شود و سنگ شما طراوت خود به دست می آورد.

البته مهمترین موضوع برای این که سنگ شما آسیب نرسد استفاده از نوع لقمه هایی که در کفسابی استفاده می شود و نسبت به سنگ شما سایز لقمه ها تنظیم شده و می توان گفت که ما قبل از انجام عمل کفسابی حتما باید محل مورد نظر را بررسی کرده باشیم و بتوانیم نسبت به سنگ های شما از ابزار خود استفاده کنیم.

این سوال خیلی از متقاضیان ما بود که کفسابی آسیبی به سنگ می رساند ؟

شاید برای دریافت این جواب باید ابتدا بررسی کرد که به چه علت عمل کفسابی باید صورت بگیرد و میزان طراوت سنگ ها تا چه اندازه است؟ البته برای این که بخواهیم به شما کارشناسی دقیقی در راستای کفسابی بدهیم حتما باید ملک شما را از نزدیک دیده و نوع سنگ و میزان آسیبی که امکان دارد کفسابی به سنگ شما وارد کند را به شما توضیح دهیم. البته می توان گفت که بسته به نوع سنگ دارد که چه میزان آسیب می توان به سنگ شما وارد شود چرا که در عمل کفسابی در صورتیکه بخواهید کفسابی صورت بگیرد حداقل چند میلیمتر از سنگ لایه برداری می شود تا سنگ جلا و طراوت خود را به دست بیاورد.

2 thoughts on “آیا کفسابی آسیبی به سنگ می رساند ؟

  1. سلام خسته نباشید می خواستم بدونم که سنگ هایی که شما کفسابی می کنید بعد از کفسابی اسیب می بیند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *