پیچ و رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک نما

چه موقعی اقدام به پیچ و رولپلاک نما می شود ؟

به احتمال خیلی قوی در همسایگی خود در شهر شاهد پیچ و رولپلاک نمای ساختمان همسایه یا اقوام خود بوده اید برای انجام این فرآیند باید بدانیم که آیا نمای ساختمان ما نیاز به پیچ و رولپلاک دارد یا خیر ؟

زمانی که نمای ساختمان جدا شده و در مواقعی ریزش دارد ساختمان شما به حتم نیاز به پیچ و رولپلاک دارد برای همین ما توصیه می کنیم که خدمات پیچ و رولپلاک مجموعه ارتفاع کاران اجاقی استفاده کیند. البته که پیچ و رولپلاک نما را می توان به عنوان اسکوپ نما یا سفت کردن سنگ نما نامبرد.

در خیلی از مواقع نمای ساختمان ها در اثر سرمایش و گرمایش هایی که در طول فصل ها اتفاق می افتد و به دلیل اینکه در پشت نماهای ساختمان در مواقعی ملات و مصالحی که به کار برده شده است سبب فرسایش آن می شود همین موضوع باعث لق شدن نما و پس از مدتی در اثر بی توجهی باعث کنده شدن نمای ساختمان می شود که در این مواقع نیاز به عمل پیچ و رولپلاک نما دارید.

در فصل های پاییز و زمستان که فصل هایی از سال می باشند که اکثر بارندگی ها صورت می گیرد و این بارندگی ها سبب می شود که به سنگ نما آسیب برسانند و وقتی آب نفوذ کند و هنگامی که مصالح به مقدار لازم نباشد سبب می شود که بعد از مدتی نمای ساختمان لق و شل شود و پس از مدتی در اثر باد و طوفان موجب ریزش شود که این عمل بسیار خطرناک و در صورت بی توجهی باعث مرگ می شود. (در صورتی که ساختمان شما همچین مشکلی را دارد سریعا با همکاران ما برای پیچ و رولپلاک نما جهت مشاوره تماس بگیرید چرا که بسیار کاری پر خطر می باشد.)

نصب نمای ریخته

هنگامی که نمای ساختمان شما به هر علتی از ساختمان جدا شده باشد می توانیم با کمک پیچ کردن نما به ساختمان باعث احیای دوباره شکل و شمایل اولیه نمای شما می شویم که این کار بسیار برای زیبایی ساختمان شما کمک می کند.

نورپردازی نما

اگر تصمیم دارید که در نمای ساختمان خود نورپردازی انجام دهید ما در مجموعه ارتفاع کاران اجاقی می توانیم شما را در این امر یاری کنیم افراد ما در امر پیچ کردن نما و همچنین کارهای نورپردازی نما دارای تخصص کافی می باشند و همین امر سبب شده است که در سطح تهران حدود بیش از 700 واحد مسکونی را کار کنیم و رضایت مشتریانمان را جلب کنیم.

چه سایز پیچی برای نما مناسب است ؟

بستگی به نوع نما و سنگ نمای ساختمان شما دارد و در مواردی که سنگ های شما بین دو تا سه سانت می باشند ما از پیچ های هشت سانتی متری استفاده می کنیم و اگر سنگ شما داری ضخامت بین یک تا یک و نیم سانتی متر باشد ما از پیچ های شش سانتی متری استفاده می کنیم.البته این کار نیاز به تخصص دارد چرا که در صورت استفاه نادرست از پیچ سبب می شود که نما شکسته و آسیب ببیند برای همین موضوع باید فردی که از سمت مجموعه برای کار شما فرستاده می شود دارای تخصص کافی باشد.

آیا پیچ ها باعث تحمل سنگینی سنگ می شوند ؟

با توجه به این موضوع که سنگ ها بر روی هم تراز شده اند و زمانی که ما سنگ ها را به دیوار اسکوپ می کنیم این عمل سبب می شود که سنگینی سنگ ها را تحمل کند ولی سنگ ها به صورت تراز بر روی هم چیده شده اند و در انتها به زمین متصل می شوند می توان گفت که زمین سنگینی آنها را به صورت موازی در خود پنهان کرده است ولی ما با آزمایشاتی که در آزمایشگاه ها انجام داده ایم متوجه شده ایم که با استفاده از پیچی که بر روی دیوار قرار می گیرد توانایی تحمل خود سنگ پیچ شده به دیوار را دارد.

با توجه به تجربه چندین و چند ساله ما در امر پیچ و رولپلاک نما می توانیم این موضوع را تعهد بدهیم که کارمان را با ضمانت اجرا انجام می دهیم.

خدمات شستشوی نما شیشه ای 

خدمات شستشوی نمای آجری 

2 thoughts on “پیچ و رولپلاک نما

  1. بسیار عالی هستید..قیمت پیچ و رولپلاک کردن وی شرکت شما بسیار بهتر و کمتر از شرکت های نظیر جهان فرود و میهن راپل میباشد. ممنون از کفسابی اجاقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *