کفسابی در افسریه ، مشیریه ، نبرد

کفسابی در افسریه ، مشیریه ، نبرد

کفسابی در افسریه ، مشیریه ، نبرد از مناطق شرق تهران می باشد که همکاران پروژه های مختلفی را ساب زنی و کفسابی انجام داده اند که مربوط به بلوار های پانزده متری اول و دوم ، خاتم الانبیاء ، صالحی ، بوعلی ، سازمان آب ، پاسدار گمنام ، برادران افراسیابی و … می باشد که پروژه های متعددی از انجام خدمات کفسابی در این مناطق انجام گردیده است و با توجه به این که خدمات کفسابی مربوط به انواع سطح ها از قبیل : سنگ ، سرامیک ، موزاییک ، بتن ، کفپوش ، لمینت ، پارکت و … می باشد که کار ساب زنی به صورت اصولی و مدرن انجام می گیرد و همکاران ما تجربه بالا و همچنین متخصص در امر ساب زنی می باشند.

انجام خدمات کفسابی برای هر نوع سطحی به روش های مختلفی انجام می گیرد و باید در نظر داشت که این خدمات برای تمیز کردن سطح بدور از کثیفی ، لکه ، چسب و … انجام می گیرد و این خدمات برای تمیز تر شدن ، براق تر شدن ، از بین رفتن پستی و بلندی ها در سطح کمک می کند تا سطحی شفاف و براق داشته باشید.

سنگسابی در افسریه ، مشیریه ، نبرد

سنگسبای در افسریه ، مشیریه ، نبرد تهران که از مناطق شرق تهران هستند باید این موضوع را عنوان کنیم که این خدمات برای از بین بردن هر گونه کثیفی و چرکی که بر روی سنگ ها ایجاد شده است انجام می گیرد و البته که در مواقعی برای سطح سنگ ها نیاز است که پستی و بلندی هایی که دارد برطرف گردد که در چنین مواقع با توجه به لقمه ساب ها که خاصیت سمباده ای دارند موجب می گردد با لایه برداری از سطح این سطح ها به حالت کاملا یکنواخت و یکدست تبدیل گردد که موجب می گردد تا سطح سنگ بسیار شفاف و براق به نظر برسد.

باید موضوع دیگری را هم در مورد سنگ ها در نظر گرفت که این خدمات موجب می شود تا سطح سنگ طول عمر بالایی پیدا کند چرا که در هنگام خدمات سنگ سابی موجب می گردد تا سطح سنگ ها لایه برداری انجام گیرد و قسمت های مرده سنگ از بین برود و زمانی که سطح سنگ لایه برداری شد قسمت های زنده و براق سطح سنگ به چشم می آید و موجب می گردد تا سطح جان تازه ای به خود بگیرد.

نماشویی در افسریه ، مشیریه ، نبرد

نماشویی در افسریه ، مشیریه ، نبرد تهران از دیگر فعالیت های ما در شرق تهران می باشد که کار نماشویی انواع نماها از قبیل : نمای سنگی ، نمای شیشه ای ، نمای کامپوزیت ، نمای ترکیبی ، نمای آجری ، نمای سیمانی ، نمای چوبی و … را شستشوی انجام می دهیم و همین امر موجب شده است تا سطح نما به حالت کاملا تمیز و بدور از کثیفی باشد. البته که استفاده از شوینده های قدیمی دیگر منسوخ شده است و جای خود را به مواد شستشوی نانو داده اند.

مواد نانو موجب می گردد تا در سطح نمای ساختمان شما به حالت عایق دربیاید که این امر کمک می کند تا سطح نما آب گریز باشد و همچنین کمک می کند تا نمای ساختمانی دیگر آلایندگی و کثیفی نچسبد و باعث می گردد تا سطح نمای ساختمانی شما تا مدت ها تمیز و بدور از لکه و کثیفی باشد.

ما در مجموعه اجاقی به انجام کلیه خدمات از قبیل : کفسابی ، سنگسابی ، نماشویی ، ساب زدن دستی سنگ ، پیچ و رولپلاک نما ، کفسابی پارکینگ و پله و راه پله و … در سطح مناطق افسریه ، مشیریه ، نبرد مشغول هستیم جهت دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت کافیست با شماره های ما در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *