شستشوی نمای شیشه ای

فرآیند شستشوی نمای شیشه ای :

خدمات نماشویی اجاقی شامل همه نوع نما از قبیل نمای کامپوزیت ، شستشوی نمای آجری ، نمای سیمانی ، نمای سنگ ،  نمای چوبی و … می باشد.

با توجه به فرآیند آلودگی هوا در استان های ایران و با توجه به برودت هوا در ساختمان و برج هایی که نمای آنها به صورت شیشه ای می باشند همیشه آلودگی و چرک هایی را شامل می شود.

می توان به این موضوع اشاره کرد که برای اینکه نمایی تمیز و بدون هیچ گونه لکه ای بر روی آن داشته باشید حتما و حتما باید اقدام به شستشوی نمای شیشه ای کنید. و این فرآیند اگر مدت زمان طولانی باشد که شیشه تمیز نماشویی نشده باشد باید ابتدا به کمک واتر جت گرد و غبار و خاک شیشه گرفته شود و در مرحله بعد اقدام به شستن شیشه به کمک مواد شوینده و طی مخصوص کنیم.

اگر در صورتی که به طور مداوم شیشه های نما شسته می شود دیگر نیازی به شستشو با واتر جت نمی باشد چرا که به کمک طی و مواد شوینده شیشه ها تمیز می گردند.

شستشوی نمای ساختمان به کمک راپل

با توجه به موضوع نماشویی با دستگاه واتر جت و توسط راپل کار  که چندین سال است در شستشوی نما بسیار تبحر دارد و  گفت که کار بسیار ارزشمندی می باشد البته به چندین علت می توان گفت که بهترین نوع نماشویی ، شستشوی نما به کمک راپل می باشد :

1- صرفه جویی در وقت با توجه به اینکه فرد راپل کار از بالای ساختمان شروع به شستن می کند.

2- صرفه جویی در هزینه

3- مطمئن تر نسبت به شستشوی به کمک داربست

4- عدم مزاحمت ایجاد کردن به همسایگان

و …

شستشوی نمای ساختمان به کمک داربست :

استفاده از داربست برای شستشوی نما بسیار منسوخ شده است چرا که نماشویی با راپل بسیار راحت می باشد ولی با توجه به اینکه همچنان هستند متقاضیانی که برای شستشوی نما از داربست استفاده می کنند.

در صورتی که نیاز به شستشوی نما با داربست دارید می توانید از خدمات نماشویی اجاقی استفاده کنید.

چه عواملی در چرکی و کثیفی نما تاثیر گذارند ؟

مهترین عوامل در چرکی و کثیفی نما را بررسی می کنیم البته مهمترین موضوعی که باید به آن اشاره کرد شستشوی نمای شیشه ای باید به صورت دوره ای انجام گردد چرا که در صورت اهمیت ندادن به این موضوع سبب می شود که نما بعد از مدتی شفافیت و وضوح اصلی خود را از دست بدهد و دید را مقداری تار کند.

آلودگی هوا :

با توجه به افزایش وسایل حمل و نقل و همچنین افزایش شرکت های خصوصی و دولتی در سطح شهر ها و کلان شهر ها این موضوع سبب شده است که هوا آلوده شود و در فصل سرد سال با توجه به برودت هوا سبب می شود که این آلودگی به نزدیک ترین سطح خود به زمین شود که به خاطر همین موضوع غیر از این که برای افراد تاثیر منفی بر روی سیستم گوارش دارد می تواند تاثیر کاملا منفی بر روی نمای ساختمان ها داشته علی الخصوص نمای شیشه ای داشته باشد.

زمانی که آلودگی به نزدیکی سطح زمین می رسد سبب می شود که با توجه به سنگین بودن بر روی سطوح بنشیند و این موضوع سبب می شود که بر روی نماهای شیشه ای بیشتر تاثیر بگذارد و باعث شود که دید جهت مشاهده از پشت نمای شیشه ای سخت شود و با توجه به این که مواد شیمیایی هستند به کمک تمیز کردن دست و به روش های سنتی چه بسا خیلی تمیز نمی شوند بلکه باعث می شود که شیشه بیشتر کدر و تار گردد.

توصیه ما استفاده از خدمات نماشویی اجاقی می باشد. جهت مشاوره با شماره همکاران ما در سایت تماس بگیرید.

عملیات بنایی :

در صورتی که کار بنایی آپارتمان وجود داشته باشد در اثر بی توجهی استادکاران بنایی سبب می شود که مصالح بر روی نمای شیشه ای بر خورد کند و اگر در تمیز کاری شیشه های ساختمان سهل انگاری کنیم بعد از گذشت زمان باعث می شود که شیشه ها چه بسا تمیز نگردد آسیب جدی به شیشه وارد شود و وجود مواد شیمیایی در مصالح ساختمانی سبب از بین رفتن شیشه ها گردد.

 

البته توصیه ما به مالکان این است که پس از اتمام عملیات بنایی و کار های ساختمانی حتما برای شستشوی شیشه ها از خدمات نماشویی استفاده کنند.

طوفان :

با توجه به این که همیشه طوفان با خود گرد و خاک همراه دارد و در بعضی موارد به همراه باران می باشد سبب می شود که گرد و خاک بر روی شیشه های شما بنشیند و همین سبب می شود که شما نیاز به شستشوی شیشه برای به دست آوردن میدان دید خود شوید.

برف و باران :

اکثر با توجه به این که در فصل های پاییز و زمستان نسبتا بارش باران و برف در ایران شروع می شود اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم نیمی از سال را با برف و باران سپری می کنیم. پس از بارش ها شیشه خیس می شود و در این هنگام آلودگی هایی که به همراه دارد را به شیشه می چسباند سبب می شود که در فرآیند خشک شدن گرد و غبار هایی که وجود دارد را به شیشه بچسباند و همین امر سبب می شود که در اثر بی توجهی با شیشه ای پر از کدری و بدور از شفافیت داشته باشیم.

هزینه شستشوی نما چگونه است ؟

جهت محاسبه دقیق شستشوی نما حتما باید نماشوی از نزدیک محل را بررسی کرده و سپس قیمت دقیق به کارفرما اعلام کند.

هزینه شستشوی نما به مواردی خیلی زیادی بستگی دارد که می توان از جمله به نوع سنگ ، ارتفاع ساختمان و استفاده از داربست یا به کمک راپل می توان صورت بگیرد که همه ی مواردی که اعلام کردیم در شستشوی نما تاثیر گذار است.

  • جهت اطلاع دقیق از نماشویی ساختمان و مشاوره با همکاران ما در نماشویی اجاقی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *