کفشویی یا فرچه ساب چیست ؟

نمونه ای دیگر از عملیات کفسابی می توان به کفشویی یا فرچه ساب اشاره نمود. البته موضوع مهمی که باید مورد توجه مشتریان قرار بگیرید این است که عملیات کفشویی یا فرچه ساب با عمل کفسابی بسیار متفاوت می باشد و شما نباید انتظار داشته باشید که سطح سنگ شما لایه برداری شود.

کفشویی یا فرچه ساب :

در این نوع فرآیند کفسابی به جای لقمه ساب کفسابی به آن فرچه بسته می شود که اصولا برای مواردی از قبیل پاساژ ها و فرودگاه ها که رفت و آمد در آن زیاد است برای جلوگیری از چرک مرده شدن سنگ و آسیب به ظاهر سنگ به صورت دوره ای انجام می شود.

کفسابی با لباس های مخصوص

در مواردی از قبیل شست شوی کف پوش ها در آپارتمان ها هم استفاده می شود که برای مثال می توان گفت که این فرایند برای پویایی و سرزندگی کفپوش از آن استفاده می شود.

در فرآیند کفشویی یا فرچه ساب باعث می شود که چرک و آلایندگی که بر روی جسم ها وجود دارد از بین برود ولی این عملی که صورت می گیرید به هیچ گونه سبب نمی شود که لایه ای از جسم مدنظر برداشته شود. اگر می خواهید که لایه ای از جسم مدنظرتان برداشته شود و در اصطلاح لایه برداری صورت بگیرد شما باید عمل کفسابی را بر روی جسم مدنظرتون انجام بدهید.

چه نوع جرم هایی را کفشویی یا فرچه ساب انجام می دهند ؟

برای از بین بردن رنگ ها و یا گچ هایی  که بر روی کفپوش یا سنگ ها وجود دارد می توان از فرچه ساب استفاده کرد که سبب می شود این نوع جرم ها از بین برود.

اگر بروی سنگ اسیدی باشد که توسط سنگ زبر شده است را می توان با استفاده از فرچه ساب از بین برد ولی این فرآیند به صورت موقتی تمیز می کند. البته برای این که بخواهید به صورت دائمی این کار را انجام دهید ما در مجموعه کفسابی اجاقی شما را به عمل کفسابی توصیه می کنیم.

اگر سنگ شما نیاز به ترمیم شکستگی ها داشته باشد با استفاده از فرآیند کفشویی نمی توان اینگونه نتیجه گرفت.

کفشویی کردن سطح

کفشویی یا فرچه ساب یک فرآیند مهم برای تمیز کردن و احیای سطوح سنگی است. همانطور که از نامش پیداست، این روش با استفاده از ابزارهای مخصوص مانند فرچه های سخت و مواد شیمیایی مناسب، لایه های جرم و آلودگی های سطحی را از روی سنگ پاک می کند. و این خدمات نیازمند این مورد می باشد که بتوان سطح را به کمک دستگاه های مخصوص ساب زنی کرد.
این فرآیند نه تنها باعث بهبود ظاهر سطوح می شود، بلکه همچنین به حفظ و نگهداری آنها کمک می کند. کفشویی می تواند برای انواع مختلف سنگ ها مانند مرمر، گرانیت، سرامیک و … به کار رود و باعث احیای زیبایی و درخشندگی آنها شود.
با استفاده از خدمات کفشویی حرفه ای، می توان سطوح سنگی را به طور کامل تمیز و مرمت کرد و از طول عمر آنها مطمئن شد. این فرآیند به طور موثر لکه ها، جرم و سایر آلودگی های سطحی را برطرف می کند و ظاهر سنگ را دوباره مانند روز اول می کند. البته که خدمات ساب زنی دستی نیز یکی از فرآیند هایی است که در شرکت توسط متخصصین شرکت انجام می گیرد و همکاران ما در شرکت این فعالیت ها را با دستگاه های مخصوص انجام می دهند و اگر بخواهیم این نکته را عنوان کنیم که سطح سرامیک یا کاشی هایی که بسیار کوچک است را ساب زنی کنیم این فعالیت ها کمک می کند تا سطح بسیار تمیز و براق گردد.
کفشویی یا فرچه ساب یک روش موثر و کم هزینه برای تمیز کردن سطوح سنگی و سرامیکی است. این روش نه تنها هزینه کمتری نسبت به کفسابی دارد، بلکه می تواند سطوح را به خوبی تمیز کند. با استفاده از فرچه های مخصوص و مواد شوینده مناسب، می توان کف های سنگی و سرامیکی را بدون آسیب به سطح آن ها، تمیز و زیبا نگه داشت. این روش ساده و کارآمد می تواند جایگزین مناسبی برای کفسابی باشد و به صرفه جویی در هزینه ها کمک کند. البته که فعالیت های ساب زنی و کفسابی برای مناطق های مختلف کشور ایران عزیزمان انجام می گیرد و این فعالیت ها را می توان به کفسابی در آبعلی ، کفسابی در بابل ، کفسابی در قلهک و … اشاره کرد که این خدمات کمک می کند تا سطح تمیز و براق گردد و همکاران ما در شرکت این فعالیت را به صورت تخصصی و با دانش فنی بالا انجام می دهند.

فرچه ساب سطح

کفشویی یا فرچه ساب روشی است که برای تمیز کردن و احیای سطوح سخت مانند سنگ و موزاییک استفاده می‌شود. این فرایند شامل استفاده از دستگاه‌های مخصوص و مواد شیمیایی برای حذف کامل لکه‌ها و آلودگی‌های سطحی است.

فرچه ساب کردن سطح سنگ
اگر روی سنگ یا موزاییک اسید یا هر شوینده دیگری خورده انجام فرچه ساب موقتی است زیرا سنگ یا موزاییک بر اثر مواد شیمیایی زبر شده است و تمیز شدن آن موقتی است. در این موارد، برای احیای کامل سطح نیاز به سنگ‌زنی و پولیش است.
فرچه ساب نه تنها سطح را تمیز می‌کند بلکه به آن جلا و زیبایی می‌بخشد. این روش برای نگهداری و حفظ زیبایی سطوح سخت بسیار مؤثر است و به طور گسترده در صنایع ساختمانی، هتل‌ها و مراکز تجاری استفاده می‌شود.

2 thoughts on “کفشویی یا فرچه ساب چیست ؟

  1. ممنون از کار فرچه سابیتون که در مجموعه فروشگاه افق کوروش انجام دادید،🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *