کفشویی یا فرچه ساب چیست ؟

نمونه ای دیگر از عملیات کفسابی می توان به کفشویی یا فرچه ساب اشاره نمود. البته موضوع مهمی که باید مورد توجه مشتریان قرار بگیرید این است که عملیات کفشویی یا فرچه ساب با عمل کفسابی بسیار متفاوت می باشد و شما نباید انتظار داشته باشید که سطح سنگ شما لایه برداری شود.

کفشویی یا فرچه ساب :

در این نوع فرآیند کفسابی به جای لقمه ساب کفسابی به آن فرچه بسته می شود که اصولا برای مواردی از قبیل پاساژ ها و فرودگاه ها که رفت و آمد در آن زیاد است برای جلوگیری از چرک مرده شدن سنگ و آسیب به ظاهر سنگ به صورت دوره ای انجام می شود.

در مواردی از قبیل شست شوی کف پوش ها در آپارتمان ها هم استفاده می شود که برای مثال می توان گفت که این فرایند برای پویایی و سرزندگی کفپوش از آن استفاده می شود.

در فرآیند کفشویی یا فرچه ساب باعث می شود که چرک و آلایندگی که بر روی جسم ها وجود دارد از بین برود ولی این عملی که صورت می گیرید به هیچ گونه سبب نمی شود که لایه ای از جسم مدنظر برداشته شود. اگر می خواهید که لایه ای از جسم مدنظرتان برداشته شود و در اصطلاح لایه برداری صورت بگیرد شما باید عمل کفسابی را بر روی جسم مدنظرتون انجام بدهید.

چه نوع جرم هایی را کفشویی یا فرچه ساب انجام می دهند ؟

برای از بین بردن رنگ ها و یا گچ هایی  که بر روی کفپوش یا سنگ ها وجود دارد می توان از فرچه ساب استفاده کرد که سبب می شود این نوع جرم ها از بین برود.

اگر بروی سنگ اسیدی باشد که توسط سنگ زبر شده است را می توان با استفاده از فرچه ساب از بین برد ولی این فرآیند به صورت موقتی تمیز می کند. البته برای این که بخواهید به صورت دائمی این کار را انجام دهید ما در مجموعه کفسابی اجاقی شما را به عمل کفسابی توصیه می کنیم.

اگر سنگ شما نیاز به ترمیم شکستگی ها داشته باشد با استفاده از فرآیند کفشویی نمی توان اینگونه نتیجه گرفت.

 

2 thoughts on “کفشویی یا فرچه ساب چیست ؟

  1. ممنون از کار فرچه سابیتون که در مجموعه فروشگاه افق کوروش انجام دادید،🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *