کفسابی در کهریزک ، باقرشهر ، شهرک آفتاب

کفسابی در کهریزک ، باقرشهر ، شهرک آفتاب

کفسابی در کهریزک ، باقرشهر ، شهرک آفتاب  از دیگر خدمات ما در حومه تهران می باشد که خدمات مجموعه ما به صورت اصولی و درست انجام می گیرد و همکاران ما کار ساب زنی و کف سابی را با توجه به نیاز هایی که همشهریانمان در این مناطق دارند انجام می دهند و ممکن است که برای سطح مورد نظر خود به دلایل مختلف لکه ها و کثیفی هایی ایجاد شده باشد که نیاز باشد این لکه ها را برطرف کرد و همکاران ما کار ساب زدن برای این لکه ها را انجام می دهند.

اگر سطح شما از قبیل : سنگ ، سرامیک ، موزاییک ، پارکت ، کفپوش ، بتن ، آسفالت ، آجر و … باشد خدمات ساب زنی انجام می گیرد و این خدمات به صورت اصولی و با نظر متخصصین انجام می شود که سطح مورد نظر در بالاترین کیفیت تمیزی تحویل شما گردد.

سنگسابی در کهریزک ، باقرشهر ، شهرک آفتاب

سنگسابی در کهریزک ، باقرشهر ، شهرک آفتاب که همانند خدمات کف سابی است که بر روی سطح سنگ ها انجام می گیرد و اگر سطح سنگ شما در اثر استفاده تیره و تار گشته و همچنین در برخی مواقع با توجه به بی احتیاطی هایی که صورت می گیرد موجب می شود تا سطح سنگ های شما در اثر ریخته شدن موادی لکه هایی ایجاد گردد که در چنین مواقعی می توان با استفاده از دستگاه های مخصوص به نوع سطح را بسیار تمیز و براق کرد.

البته باید این موضوع را هم عنوان کرد که هر کدام از سنگ های به روش های مختلف ساب زده می شود و خدمات سنگ سابی بر روی سطح سنگ ها در کهریزک ، باقر شهر ، شهرک آفتاب به نوع سطح سنگ ها بستگی دارد و همکاران ما در مجموعه انواع سنگ ها از قبیل : سنگ گرانیت ، سنگ مرمریت ، سنگ تراورتن ، سنگ دهبید ، سنگ گوهره ، سنگ اسلب ، سنگ بوک مچ و فور مچ و … را به صورت کاملا حرفه ای ساب زنی انجام می دهند.

در برخی مواقع ممکن است که سطح سنگ های شما هم طراز نباشد که در چنین مواقعی با استفاده از خدمات ساب زنی و سنگ سابی باعث می گردد تا سطح سنگ های شما یکنواخت شود که البته این امر کمک می کند تا سطح سنگ های شما به صورت یکدست و زیبا به نظر برسد.

نماشویی در کهریزک ، باقرشهر ، شهرک آفتاب

نماشویی در کهریزک ، باقرشهر ، شهرک آفتاب از دیگر خدماتی است که برای مناطق ذکر شده انجام می شود و همکاران ما کار نماشویی را به صورت مدرن انجام می دهند و این خدمات مدرن را می توان به نماشویی با راپل اشاره کرد که همکاران ما این کار را به صورت کاملا حرفه ای و بدور از هر گونه خطراتی انجام می دهند و سطح نمای شما را به صورت کامل شستشوی انجام می دهند.

نماشویی با راپل که توسط راپل کاران مجموعه اجاقی انجام می شود باید گفت که دوره های مخصوص به راپل را گذرانده اند و هر گونه نمایی از قبیل : نمای سنگی ، نمای شیشه ای ، نمای کامپوزیت ، نمای ترکیبی ، نمای آجری ، نمای سیمانی و … را با استفاده از دستگاه های واترجت و سند بلاست انجام می دهند و کار شستشوی نمای ساختمانی را به صورت درست و اصولی انجام می دهند.

البته که نمای ساختمانی را هم اگر نیاز باشد خدمات پیچ و رولپلاک نما نیز صورت می پذیرد که همکاران ما برای نمای سنگی این خدمات را انجام می دهند.

جهت دریافت مشاوره در امر کف سابی ، سنگ سابی ، نماشویی ، ساب زنی دستی ، ساب زنی ، پیچ و رولپلاک نما کافیست با همکاران ما در مجموعه اجاقی تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *