کفسابی در قلهک ، اختیاریه ، میرداماد

کفسابی در قلهک ، اختیاریه ، میرداماد

کفسابی در قلهک ، اختیاریه ، میرداماد که مناطق تهران می باشد و خدمات ما در این مناطق و خیابان های اطراف آن به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلات انجام می گیرد و همکاران ما در روز های تعطیل هم مشغول به کار و فعالیت در این حوزه می باشند.

کفسابی با توجه به اینکه یک خدمات به صورت کاملا تخصصی است و نیاز است که ابزارها و دستگاه های کافی را به همراه داشته باشید و این را می توان گفت که اگر سطح سنگ ها و ، سرامیک ها ، موزاییک ها ، کفپوش ها ، پارکت ها ، لمینت ها و … نیاز است تا خدمات به صورت کامل انجام گیرد و البته می توان گفت که این خدمات برای بهتر شدن سطح مورد نظر انجام می گیرد و هر گونه کثیفی و عیب و ایرادی داشته باشد این خدمات انجام می شود و سطح مورد نظر تمیز و بدور از لکه ها و کثیفی ها می گردد.

سنگسابی در قلهک ، اختیاریه ، میرداماد

سنگسابی در قلهک ، اختیاریه ، میرداماد همانند خدمات کف سابی است که اگر خدمات بر روی سطح سنگ انجام گیرد می توان گفت که این خدمات سنگ سابی است و مخصوص و به صورت کاملا جزئی بر روی انواع سنگ ها از قبیل : سنگ گرانیت ، سنگ دهبید ، سنگ تراورتن ، سنگ اسلب ، سنگ بوک مچ ، سنگ فورمچ ، سنگ گوهره ، سنگ چینی و … انجام می شود.

ساب زدن و سنگ سابی بر روی سطح سنگ ها باید با لقمه ساب های مخصوص به سنگ مورد نظر باشد چرا که اگر به درستی انتخاب نگردد ممکن است که آسیب هایی را به همراه داشته باشد که این آسیب ها باعث می گردد تا کارفرما متحمل هزینه هایی شود و همین طور باید گفت که این خدمات با دستگاه های برقی سه فاز انجام می شود که بنا به نوع سطح و نسبت به خدماتی که کارفرما می خواهد باعث می گردد تا سطح سنگ ها تمیز و ساب زده شود.

اگر بروی سطح سنگ های شما لکه هایی وجود دارد و همچنین آسیب هایی به سطح سنگ ها وارد شده است و البته می توان گفت که اگر بر روی سطح سنگ چسب و روغن و … ریخته شده باشد و نتوان سطح سنگ را تمیز کرد و همچنین بعد از کار ساختمانی ملات ساختمانی و رنگ هایی بر روی سطح سنگ ها ریخته شده باشد که نتوان با استفاده از روش های سنتی سطح سنگ را تمیز کرد و البته که اگر سطح سنگ پستی و بنلدی داشته باشد که نیاز باشد این پستی و بلندی ها و ناهمواری های سطح سنگ گرفته شود در چنین مواقعی می توان گفت که سطح سنگ نیاز به سنگسابی دارد و باید خدمات ساب زنی انجام گیرد.

نماشویی در قلهک ، اختیاریه ، میرداماد

نماشویی در قلهک ، اختیاریه ، میرداماد از دیگر خدمات ما در مجموعه می باشد که در کنار ساب زدن نیز انجام می گیرد و اگر ساختمان ، مجموعه ، برج و … نیاز به خدمات نماشویی داشته باشد می توان گفت که این خدمات به صورت تخصصی بر روی سطح نمای ساختمانی انجام می گیرد.

نماشویی با راپل کار صورت می پذیرد و این خدمات توسط متخصصین راپل انجام می شود که باید گفت که اگر بخواهیم سطح مورد نظر را نماشویی انجام دهیم تمامی نوع نما ها را خدمات شستشوی نما انجام می گیرد. هر گونه نمای ساختمانی از قبیل : نمای سنگی ، نمای شیشه ای ، نمای چوبی ، نمای ترکیبی ، نمای آجری ، نمای سیمانی و … شستشوی انجام می گیرد.

جهت دریافت مشاوره در هر زمینه ای چه نماشویی ساختمانی و چه ساب زنی و کفسابی می توانید با همکاران ما در مجموعه اجاقی تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *