ساب موزاییک (کفسابی موزاییک)

در ساب موزاییک که عمل کفسابی موزاییک صورت می گیرد باید به مواردی اشاره کرد که در صورتی که اسید یا جوهر نمکی بر روی موزاییک ریخته شده باشد می توان از کفسابی برای از بین بردن آن استفاده کرد.

در مواردی مشاهده شده است که به علت استفاده بیش از حد که در مسیر پر تردد قرار دارد سبب شده است که موزاییک از بین برود یا اینکه باعث شده است که جرم و رسوب بر روی آن نشسته است که سبب می شود  که ظاهر آن به شکل ناخوشایندی تبدیل شده باشد. برای اینکه براقیت و تمیزی روز اول آن را داشته باشد باید از کفسابی استفاده کرد.

التبه باید این موضوع را به شما توضیح داد که اگر در صورتی که موزاییک شما بر روی آن سرکه یا چسب یا رنگ ریخته شده باشد ما به شما این تعهد را می دهیم به پشتوانه تجربه پرسنل و قدمت کارهایی که انجام داده ایم مانند روز اول نصب موزاییک را به شما تحویل می دهیم .

موضوعی که در مجموعه کفسابی اجاقی بعد از سالها تجربه به دست آمده است می توان گفت که در صورتی که موزاییک ها دارای برجستگی هایی باشد عمل ساب زنی به صورت درستی انجام نمی شود به علت اینکه زمانی که کفسابی صورت می گیرد باعث می شود که موزاییک یک یا دو میلیمتر از سنگ برداشته شود (به اصطلاح لایه برداری می شود) که این عمل باعث می شود که سنگ از بین برود. به خاطر همین موضوع قبل از اینکه بخواهید عمل کفسابی موزاییک را انجام دهید قبل از آن با ما جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

کفسابی بنای تاریخی خانه ناصرالدین شاه ( کفسابی موزاییک خانه بنای تاریخی ناصر الدین شاه)

برای قیمت کفسابی موزاییک می توان به چندین موضوع زیر اشاره کرد :

1- هرچه متراژ محیطی که قرار است کفسابی شود بیشتر باشد.

2- در صورتی که قبلا از کفسابی استفاده شده باشد قیمت کفسابی کمتر می شود به علت آنکه عیب و ایراد ها به صورت جزئی در کفسابی قبلی از بین رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *