کفسابی در سبلان ، هفده شهریور ، جانبازان

کفسابی در سبلان ، هفده شهریور ، جانبازان

کفسابی در سبلان ، هفده شهریور ، جانبازان تهران انجام می گیرد و همانطور که می دانید خدمات کفسابی برای درخشنده کردن و لایه برداری سطح آسیب دیده و کثیف شده و همچنین برای یکسان سازی سطح می توان از کفسابی استفاده کرد و با توجه به این که روش های مختلف با توجه به نوع سطح برای انجام خدمات کفسابی صورت می پذیرد باید این نکته را در نظر داشت که از دستگاه ساب زنی برای لایه برداری سطح استفاده می شود که این لایه برداری با توجه به نوع سطح حدود یک میلی متر تا چندین میلی متر می باشد و این امر سبب می گردد تا سطح سنگ شفاف و براق گردد و همچنین باعث طول عمر سطح می گردد.

کفسابی بر روی انواع سطح ها از قبیل : سنگ ، سرامیک ، کفپوش ، بتن ، لمینت ، پارکت و … انجام می گیرد که باید این نکته را هم یادآور شد که این خدمات برای با توجه به نوع سطح از دستگاه های مخصوص استفاده می شود.

سنگسابی در سبلان ، هفده شهریور ، جانبازان

سنگسابی در سبلان ، هفده شهریور ، جانبازان تهران نیز باعث می گردد تا سطح سنگ اگر دارای عیب و ایرادهایی باشد از بین برود که عمده این این عیب و ایرادهای سنگ بابت پستی و بلندی های هنگام نصب می باشد که با سنگسابی از بین می رود. و البته که اگر موادی از قبیل : آبلیمو ، جوهرنمک ، سرکه و … بر روی سطح ریخته شده باشد و تیره و کدر گردیده باشد می توان با استفاده از ساب زنی و سنگسابی این مورد را برطرف کرد و همچنین باید اعلام کرد که سنگسابی باعث افزایش طول عمر سطح سنگ می گردد.

در صورتی که در سنگ ها حفره ها و خلل هایی باشد با استفاده از سنگسابی سبب می گردد که این موارد رفع گردد و همچنین خدمات سنگ سابی باعث می گردد تا سطح سنگ به سهولت شستشوی گردد و البته که از مهمترین عوامل سنگسابی می توان به تبدیل شدن سنگ کهنه شما به سنگی کاملا نو و تمیز اشاره کرد که از معجزه های سنگ سابی بر روی سطح شما می توان یاد کرد.

نماشویی در سبلان ، هفده شهریور ، جانبازان

نماشویی در سبلان ، هفده شهریور ، جانبازان تهران باید عنوان کرد این خدمات به دو روش صورت می پذیرد که از روش سنتی به نام نماشویی با داربست و همچنین با روش مدرن که به نام نماشویی با راپل شناخته شده است.

خدمات امروزه و مدرنی که صورت می پذیرد به نام های نماشویی با راپل اشاره کرد که خدمات به کمک طناب انجام می گیرد که فرد نماشوی از ساختمان آویزان می شود و کار نماشویی را از بالا به پایین انجام می دهد و کار به صورت کاملا یکدست از بالا به پایین انجام می گیرد. ولی در روش نماشویی به روش سنتی که امروزه در مواقع خاص از آن استفاده می شود یعنی نماشویی با داربست که خدمات برای انجام باید ابتدا داربست را بر روی مقابل ساختمان نصب می گردد و فرد نماشوی با استفاده از دستگاه های سندبلاست و واتر جت شروع به شستشوی نمای ساختمان مانند راپل از بالا به پایین انجام می دهند.

البته اگر بخواهیم به هزینه های روش سنتی و مدرن اشاره کنیم باید بگوییم که روش سنتی هزینه بالایی دارد و البته که زمان بر است ولی روش مدرن هزینه ی به نسبت پایینی دارد که فرد از ساختمان آویزان می شود و کار نماشویی را انجام می دهد.

جهت دریافت مشاوره از مجموعه اجاقی کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا همکارانمان شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *