ساب زنی دستی سنگ کابینت

ساب زنی دستی سنگ کابینت:

برای سنگ جزیره و اپن و کابینت ، زیر کابینت ها ، برای سنگ بر روی دیوار ها ، برای کنج خانه ها به دلیل اینکه نمی توان از دستگاه های کفسابی استفاده کرد باید از ساب زنی دستی برای سنگ های کابینت ، زیر کابینت ها ، سنگ های دیوار ها ، برای کنج خانه ها و اصولا برای فضاهایی که امکان چرخیدن دستگاه وجود ندارد و همین طور برای مکان هایی که نمی توان از دستگاه کفسابی تک فاز یا سه فاز استفاده کرد.

برای همین موضوع ما در مجموعه کفسابی و سنگسابی اجاقی از دستگاه های ساب زنی دستی استفاده می کنیم که بتوانیم به مشتریان خود انواع خدمات ساب زنی که امکان ساب زدن به کمک دستگاه های کفسابی ندارد انجام دهیم.

ساب زنی دستی :

در خیلی از مواقع ما در کار کفسابی و سنگ سابی با قسمت های از خانه و محیطی که کفسابی صورت می گیرد مواجه می شویم که نمی توانیم با دستگاه های تک فاز و یا سه فاز کار را کفسابی کنیم برای همین به کمک ساب زن دستی می توانیم قمست هایی که نمی توان با دستگاه کفسابی کرد را انجام دهیم.

ساب زنی کابینت ها به کمک دستگاه ساب زنی دستی و با لقمه های سوپر شان ایتالیایی و آلمانی صورت می گیرد. در صورتی که روی سنگ اپن یا کابینت در اثر بی احتیاطی آبمیوه ، آبلیمو ، سرکه و … ریخته شده باشد و بر حسب اینکه مواد اسیدی دارند سبب می شود که در اثر واکنش با سنگ ، شفافیت و براقیت خود را از دست بدهد در این حالت به کمک سابزنی دستی همه ی آنها برطرف می شود و با استفاده از پولیش های نانویی و ایتالیایی که بر روی سنگ زده می شود صیغل و براق و شفاف می گردد.

چند مرحله ساب زنی صورت می گیرد و در مراحل پایانی پولیش سنگ زده می شود که شفاف و براق گردد.

با توجه به کار ما دستگاه های ساب زنی دستی خیلی مواقع استفاده می گردد چرا که موجب می شود کار بدون عیب و نقصی به پایان برسد. در خیلی از مواقع همکاران ما به دلیل وقت گیر بودن از ساب دستی استفاده نمی کنند ولی ما در مجموعه کفسابی و سنگ سابی اجاقی از ساب دستی استفاده می کنیم چرا که کار مشتری برای ما در اولویت می باشد.

برای چه کار های از ساب دستی استفاده می گردد؟

برای سنگ های کابینت ها از دستگاه های ساب زنی دستی استفاده می کنیم. در خیلی از مواقع به دلیل به احتیاطی هایی که در آشپزخانه صورت می گیرد سبب می شود که مواد شیمیایی مانند آبلیمو و سرکه بر روی سنگ ریخته شده سبب شود که سنگ چرک و کدر یابه اصطلاح سوخته شود. برای اینکه سنگ به حالت قبل برگردد نیاز به سنگ سابی به کمک دستگاه ساب زن دستی داریم.

 

 

در خیلی از کار ها مواقعی که کار به گوشه می رسد دستگاه نمی تواند قسمت هایی که در گوشه قرار دارند ساب زنی صورت بگیرد برای همین ما از ساب دستی استفاده می کنیم.

برای سنگ هایی که در قسمت هایی از دیوار چیده شده است و امکان جابجایی سنگ ها بر روی دیوار وجود ندارد برای همین ما از ساب زنی دستی استفاده می کنیم.

در خیلی از مواقع به دلیل جابجایی سخت دستگاه های سنگ سابی و کفسابی در پله ما کار پله ها را هم به کمک ساب زنی دستی می توانیم انجام دهیم چرا که برخی از ساختمان ها امکان جابجایی فضایی برای دستگاه های کفسابی وجود ندارد.

سنگ های جزیزه ها و اپن و کابینت ها که نمی توان آنها را جابجا کرد و به کابینت ها چسبیده اند به دلیل استفاده مکرر از آنها خط و خش و لکه هایی ایجاد می شود که برای برطرف کردن آنها به کمک ساب زنی از بین می رود و این ساب زنی سبب می شود که سنگ شما علاوه بر این که عیب و ایرادهایی مثل خط و خش و لکه از بین رفته است باعث می شود که شفافیت و زیبایی اولیه خود را به دست بیاورد.

مشخصات دستگاه های ساب زن دستی:

این دستگاه قابلیت این را دارند که به کمک برق های معمولی ساختمان یا تک فاز کار کنند و مانند دستگاه های بزرگ سنگ سابی و کفسابی بزرگ نیاز به برق سه فاز ندارند. البته در صورتی که نیاز باشد که اجاره دستگاه ساب زن دستی را بخواهید این کار در مجموعه اجاقی انجام پذیر است.

به دلیل اینکه قابل حمل می باشد و راحت تر می توان جابجا کرد در همه قسمت های محیطی که می خواهیم ساب زنی صورت بگیرد می توانیم استفاده کنیم.

هنگام سابیدن دستگاه حتما از عینک محافظ استفاده کنید چرا که در صورت بی احتیاطی ممکن است که برای فرد ساب زن و اطرافیان خطر ایجاد کند.

ساب زنی شومینه :

در خیلی از مواقع شومینه ها دارای سنگ هایی هستند که برای براق شدن آنها می توان از ساب زدن به کمک دستگاه ساب زنی دستی استفاده کرد البته که سنگ های شومینه ها بسیار حساس می باشند و باید دقت لازم برای سنگ سابی صورت بگیرد. نتیجه ی کار بعد از سابزنی می توان گفت که براقیت و شفافیت سنگ شومینه می باشد.

حتما کار سنگسابی سنگ شومینه خود را به فرد با تجربه ای قرار بدهید چرا که در صورت بی تجربگی سبب می شود که سنگ از شکسته شود.

 

2 thoughts on “ساب زنی دستی سنگ کابینت

  1. سلام، سلام مهندس اجاقی عزیز
    چقدر اذیت میشدم بابت لکه‌های افتاده بر صفحه کابینت و جزیره منزلمون خیلی خیلی خوب شدن ممنونم از تعهد کاریتون
    خسته نباشید ،🌹🌹🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *