کفسابی در زعفرانیه ، ولنجک ، جردن

کفسابی در زعفرانیه ، ولنجک ، جردن

کفسابی در زعفرانیه ، ولنجک ، جردن تهران در بلوار های : پسیان ، فرخ ، ولنجک ، جردن و … توسط گروه ساب زنی و کفسابی مجموعه اجاقی انجام شده است و با توجه به درخواست هایی که از سمت متقاضیان جهت انجام فعالیت های کفسابی ، سنگسابی ، نماشویی ، ساب زنی دستی ، کفسابی پارکینگ ، کفسابی پله و راه پله در مجتمع ها ، مغازه ها ، فروشگاه ها ، مجتمع های تجاری و اداری ، برج ها ، رستوران ها ، هتل ها و … خدمات گفته شده انجام می گیرد و کافیست با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل کنید تا همکاران ما پس از صحبت و مشاوره رایگان ، کار را انجام می دهند.

با توجه به اینکه حجم خدمات کاری ما بسیار گسترده می باشد و همکاران ما در نقاط مختلف تهران کار ها را انجام می دهند. و از جمله خدمات عمده ما در منطقه زعفرانیه ، ولنجک و جردن تهران انجام می گیرد.

سنگسابی در زعفرانیه ، ولنجک ، جردن

سنگسابی در زعفرانیه ، ولنجک ، جردن تهران انجام می گیرد و همان خدمات کفسابی می باشد با این تفاوت که کار کفسابی بر روی همه نوع سطح انجام می گیرد ولی برای سطح سنگ ها می توان از نام سنگسابی و کفسابی استفاده کرد و با توجه به این که امرزه کمتر کسی است که نام کفسابی و سنگسابی را نشنیده باشد و خدماتی که بر روی سطح سنگ ها انجام گیرد می توان گفت که این خدمات یکی از عمده ترین فعالیتهای مجموعه ما می باشد که همکاران ما به صورت تخصصی کار را انجام می دهند و البته که باید اعلام کنیم که کلیه خدمات ما با دستگاه های ساب زنی بزرگ ایرانی و خارجی (آمریکایی ، ایتالیایی ، آلمانی) کار انجام می گیرد.

در صورتی که مدت هاست از سنگ های خود استفاده می کنید و سطح سنگ های شما کهنه و تیره گشته است می توانید با استفاده از خدمات ساب زنی و سنگسابی سطح سنگ را به حالت کاملا شفاف و درخشان تبدیل کنید البته این موضوع را هم عنوان کنیم که این سطح سنگ ها با خدمات سنگسابی لایه برداری صورت می پذیرد موجب می گیرد که سطح سنگ که حالت تیره دارد از بین برود و شفافیت و براقیت بر روی سطح سنگ ایجاد گردد.

نماشویی در زعفرانیه ، ولنجک ، جردن

نماشویی در زعفرانیه ، ولنجک ، جردن تهران توسط گروه مجموعه اجاقی انجام می گیرد و همکارانمان کار به دو صورت انجام می دهند یکی از روش ها نماشویی با راپل می باشد و دیگری نماشویی با داربست می باشد. البته که اگر سطح نماشویی نمای ساختمانی با روش راپل انجام گیرد باید گفت که همکارانمان با طناب های مخصوص که به پشت بام ساختمان یا خرپشته ساختمان محکم می کنند شروع به شستشوی نمای ساختمان می کنند.

در روش نماشویی با داربست ابتدا داربست مقابل ساختمان نصب می گردد و البته باید این موضوع را به متقاضی بگوییم که هزینه نماشویی با راپل بسیار پایین تر از نماشویی با داربست می باشد چرا که در چنین حالتی هزینه نصب داربست که بر عهده مالکان ساختمان ها و کارفرما ها می باشد باید نصب گردد که در چنین مواقع همکاران ما با قرار گرفتن بر روی داربست شروع به شستن نمای ساختمانی می کنند.

در نماشویی با راپل و نماشویی با داربست هدف مشخص می باشد که تمیزی نمای ساختمانی است که این مواقع همکاران ما کار نمای ساختمانی جهت از بین بردن لکه ها و کثیفی ها اقدام می کنند.

جهت دریافت مشاوره در هر زمینه ای برای تمیز کاری ساختمانی می توانید با شماره های ما در سایت اجاقی تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *