ساب زدن سنگ

ساب زدن سنگ اصولا سبب می شود که سنگ ها شفافیت و براقیت خود را به دست آورند و این عمل به گونه ای انجام می شود.

ساب زدن سنگ چندین عامل تاثیر گذار دارد که می توان به آنها اشاره کرد :

1- زمانی که شما اقدام به ساب زدن سنگ می کنید سنگ شما جلا پیدا می کند و باعث شفافیت و براقیت کامل می شود.

2- در مواقعی مشاهده گردیده است که سنگ های ملک دارای ریز ترک ها و شکستگی های ریزی می باشند که ساب زنی سبب می شود که این شکستگی های ریز از بین برود.

3- هنگامی که بر روی سنگ اسیدی یا مواد اسیدی ریخته شده باشد و در طی تمیز کاری از بین نرود با عمل ساب زنی سبب می شود که این نوع مواد اسید از بین بروند.

4- اگر بر روی سنگ مصالح ساختمانی یا رنگ هایی ریخته شده باشد در فرآیند ساب زنی این موارد برطرف می شود و سنگ تمیز مانند روز اول می شود.

در مواقعی مشاهده شده است که عمل ساب زنی سبب ترمیم سنگ می شود که می توان به آن اشاره کرد. این به خاطر این علت است که زمانی که شما سنگ خود را به کفساب می سپارید تا عمل ساب زنی را انجام دهد در صورتی که کفساب ماهر و توانا باشد سبب می شود که سنگ شما در صورتی که معایبی داشته باشد از بین برود. این کار بسیار ظریف میباشد و آدم با تجربه در کار را می طلبد. که خدایی نکرده سبب از بین رفتن سنگ شما در زمان ساب زنی نشود.

ما در مجموعه کفسابی اجاقی با استفاده از دانش و تجربیات پرسنل خود می توانیم این قول را به شما بدهیم که می توانیم در ابتدا به شما مشاوره رایگان بدهیم و حتی از ملک شما بازدید کنیم و قیمت کارشناسی شده برای کار و مدت زمان کاری که صورت می گیرد بدهیم. و نحوه فرآیند کار که چطور انجام می شود را به شما توضیح بدهیم.

جهت مشاوره رایگان با مجموعه کفسابی اجاقی تماس حاصل فرمایید.

 

2 thoughts on “ساب زدن سنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *