کفسابی در تهران

کفسابی در تهران :

تمامی کارهای شستشوی سنگ را در تهران با کمک دستگاه های ایتالیایی و آلمانی و ژاپنی انجام می دهیم که ساب های ایتالیایی از نوع معروفترین آنهاست. کفسابی در تهران یکی دیگر از خدماتی است که ما در شرکت اجاقی انجام می دهیم.

ما در مجموعه کفسابی ، سنگ سابی و نماشویی اجاقی کار خدمات کفسابی در تهران را هم انجام می دهیم. در صورتی که ملک شما نیاز به نماشویی داشته باشد ما در مجموعه اکیپ تخصصی برای شستشوی نمای شما با کمک راپل داریم.

آیا فقط در تهران خدمات کف سابی دارید ؟

البته که ما در خیلی از مواقع با توجه به گستردگی کار در شهر های دیگر ایران هم خدمات کف سابی ، نماشویی ، سنگ سابی و … را هم انجام می دهیم.

خدمات ما در تمامی شهر های ایران صورت می گیرد جهت مشاوره و استعلام قیمت لطفا با شماره تماس های موجود در سایت ارتباط برقرار کنید. در صورتی که عکس از محیطی که قرار است کفسابی ، سنگ سابی و یا نماشویی انجام شود دارید می توانید از طریق واتس اپ برای ما ارسال کنید که بتوانیم قیمت دقیق تری نسبت به کاری که قرار است صورت بگیرد برای شما ارائه دهیم.

اصطلاح کفسابی چیست ؟

به معنای دقیقی که بخواهیم کف سابی را معنی کنیم یعنی سابیدن محیطی به کمک دستگاه برای از بین بردن لکه ها و کثیفی که بر روی سطح سنگ است جهت درخشان شدن و شفاف و براق شدن سنگ را کفسابی می گویند.

فردی که خدمات کفسابی را انجام می دهد به آن کفساب گفته می شود برای اینکه بخواهید بیشتر در مورد وظایف فرد کفساب بدانید می توانید بر روی اسم کفساب کلیک کنید تا به مقاله کفساب رفته و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

البته که ناگفته نماند فقط برای سطح های سنگ از کفسابی و سنگ سابی استفاده نمی گردد بلکه برای سرامیک ها ، بتن ها ، موزاییک ها و … نیز استفاده می گردد و به طور کلی می توان گفت که سطح هایی را که حالت سنگی دارند را می توان از

نام های دیگر کفسابی :

در صنعت کف سابی ، نام های دیگری را می توان به عنوان کف سابی یاد کرد چرا که متقاضیان زیادی از این نام ها استفاده می کنند. مثلا درخشان کردن سنگ ها ، از بین بردن لکه سنگ ، سنگ سابی ، براق و شفاف کردن سنگ ، شیشه ای کردن سنگ و … می گویند.

اسامی و نام هایی که در پاراگراف قبلی نام بردیم را به کمک دستگاه های کفسابی استفاده می شود که این دستگاه ها یا تک فاز هستند و یا مدلی دیگری که قدرت آنها مقداری بیشتر از دستگاه های سه فاز می باشند کار شستشوی سنگ و سرامیک صورت می گیرد.

یکی دیگر از خدمات ما در امر کفسابی ، اسید شویی می باشد که با استفاده از دستگاه این خدمات صورت می پذیرد و سبب می شود که سطح سنگ ، سرامیک و … به صورت کاملا تمیز و براق تبدیل گردد.

البته همانطور که می دانید کف سابی یعنی مجموعه فرآیندی که بر روی سنگ یا سرامیک شما انجام می شود که نوسازی صورت بگیرد برای همین خاطر اصولا برای سنگ هایی که جرم یا لکه و یا مصالح ساختمانی بر روی آن قرار دارد فرآیند کفسابی صورت می گیرد تا سنگ شما نو سازی و شفافیت اولیه خود را به دست بیاورد.

خدمات کفسابی در تهران به بهترین قیمت :

ما در شرکت اجاقی با تکیه به دانش پرسنل خود که از همه خدماتی که انجام می دهند خبره و با تجربه هستند شما هم می توانید با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل کنید و پس از اعلام دقیق مساحتی که باید کفسابی یا سنگ سابی یا نماشویی صورت بگیرد را اعلام می کنید و نیاز است که سنگ مدنظری که باید شستشه شود را هم به کارشناسان ما گفته شود تا بتوانند قیمت را برای شما جهت انجام خدمات اعلام گردد.

کفسابی ساختمان در تهران :

خدمات کفسابی ما با علم بروز و آپدیت شده می باشد و مانند یکسری از همکارانمان به صورت سنتی نمی باشد برای همین در صورتی که در سنگ های شما ترک خوردگی یا آسیب دیدگی سنگ وجود داشته باشد می توانیم آنها را همانند سنگ های دیگر شما به یک شکل و یک رنگ در بیاوریم تا محیطی که کفسابی صورت می گیرد یک شکل و یکدست و نوسازی صورت بگیرد.

هنگامی که شما می خواهید ملک خود را نوسازی انجام دهید و سنگ های شما و یا سطح پوشش کف ساختمان شما به حالت اولیه و تمیزی دربیاید توصیه ما استفاده از خدمات ما در شرکت اجاقی می باشد.

خدمات کفسابی برای انواع سنگ ها صورت می پذیرد و خدمات کفسابی سنگ مرمریت ، کفسابی سنگ گراینت ، کفسابی سنگ چینی ، کفسابی سنگ دهبید ، کفسابی سنگ اسلب ، کفسابی سنگ بوک مچ و فورمچ ، کفسابی سنگ تراورتن و … انجام می پذیرد.

هزینه کف سابی

هزینه کفسابی به عامل هایی بستگی دارد که در زیر به آنها خواهیم پرداخت ولی مهمترین موضوع کیفیت کاری است که کارفرما از ما درخواست می کند. ما با توجه به درخواست کارفرما کار را تحویل می دهیم.

میزان انتظاری که شما از سطح خود برای تمیزی می خواهید.

نوع پوششی که در سطح شما به کار رفته است در قیمت کف سابی تاثیر دارد.

با میزان سختی سنگ ها بستگی دارد.

میزان فضایی که کار باید صورت بگیرد یا به اصطلاح مساحت کاری که باید شستشو صورت بگیرد.

مقدار ناهمواری و بالا و پایین بودن سنگ هم می تواند عاملی باشد که در قیمت کار تاثیر دارد چرا که میزان کاری که باید روی فضای سطح انجام پذیرد بسیار بیشتر است.

کیفیت کار کفسابی شرکت اجاقی

با توجه به درخواست های متقاضیانی که برای زیباسازی سنگ های آنها کفسابی صورت گرفته است می توانیم بگوییم که هدف ما رضایت متقاضیان می باشد و ما در حین کار از مواد شیمیایی استفاده نمی کنیم چرا که این مواد سبب می شود که سنگ ها به مرور زما از بین بروند.

کفسابی هایی که ما در مجموعه کفسابی اجاقی انجام می دهیم برای رضایت متقاضیان است و تمام تلاش خود را برای زیبا سازی سطح مورد نظر انجام می دهیم.

در صورتی که پوشش کف مورد نظر از سنگ ، سرامیک ، موزاییک ، بتن و … باشد کفسابی صورت می گیرد و دستگاه های ما مدرنترین و با کیفیت ترین ها در سطح جهانی می باشند که کار را به زیبایی تمام انجام می دهند.

 

2 thoughts on “کفسابی در تهران

  1. سلام جناب آقای اجاقی خیلی ممنون از کادر کاری و حرفه ای در عرصه سنگ سابی و نماشویی
    بنده از کارتون خیلی راضی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *