ساب پله ساب راه پله ساب پایگرد

متقاضیانی که جهت کفسابی ساختمان خود اقدام می کنند اصولا کار ساب پله های خود و یا ساب پایگرد و راه پله های خود را هم انجام می دهند.

در مواردی مشاهده شده است که ساب پله ها به صورت دستی توسط ساکنین انجام می شود که بسیار کاری پر زحمت و سخت می باشد که ما در مجموعه اجاقی این کار را را به صورت تخصصی و با کمک افرادی که در مجموعه مشغول به کار هستند و دارای تجربه کاری می باشند صورت می گیرد.

بهترین ساب زنی راه پله و پاگرد

عمل کفسابی پله ها برای ساختمان هایی که پله و پایگرد آنها از سنگ می باشد صورت می گیرد.

پله ها و پایگردها مهترین قسمت خانه می باشند جرا که در ساختمان هایی که رفت  و آمد از پله ها و پایگردها صورت می گیرد اصولا بعد از مدتی استفاده سنگ پایگرد و پله جلا و طراوت و شادابی خود را از دست می دهد که شکل و ظاهری بسیار زننده دارد.

البته در مواردی مشاهده گردیده است که وجود چرک و کثیفی و جرم هایی که بر روی پله و پایگردها قرار گرفته است غیر قابل تمیز کاری بدون دستگاه می باشد که ما در مجموعه اجاقی به پشتوانه دستگاه های خارجی خود می توانیم تضمین دهیم که هر گونه جرمی که برروی پله ها و پایگردهای شما قرار دارد بعد از کار کفسابی از بین خواهد رفت.

کفسابی راه پله را با چه دستگاهی انجام می شود

یکی از نمونه های صورت گرفته کار کفسابی در استان مازندران می باشد که تصویر آنرا در بالا مشاهده می فرمایید.

مجموعه کفسابی اجاقی در تمامی استان های کشور می تواند فعالیت خود را انجام بدهد و هیچ گونه محدودیتی برای ارسال دستگاه ها و پرسنل خود به شهرستان ندارد.

چند نکته در مورد راه پله ساختمان ها که نیاز به کفسابی دارد.

1- به علت رفت و آمد جزو مهمترین قسمت های ساختمان می باشد که چون عبور و مرور زیاد است باعث می شود که شفافیت روز اولیه خود را از دست بدهد.

کفسابی در چه زمانی مناسب است

2- بعضا در مواردی مشاهده شده است که مالکان ساختمان برای تمیز کاری و برگرداندن سنگ به روز اول خود از جوهرنمک استفاده می کنند که کاری رایج ومتداول است و ما در مجموعه اجاقی توصیه می کنیم که این عمل صورت نگیرد زیرا باعث می شود عمر سنگ ها کمتر شود و مقاومت خود را از دست داده و خیلی زود از بین برود.البته استفاده زیاد از جوهر نمک می تواند آسیبی به نسب بیشتر از فرایند عمل کفسابی داشته باشد که باید بسیار حساس بود در مورد استفاده از جوهر نمک که توصیه نمی شود.

ساب پله ها

ساب پله و ساب پاگرد از جمله خدماتی است که توسط تیم اجاقی با کیفیت بالا و به صورت کاملا حرفه ای و تضمینی انجام می شود. ما با استفاده از ابزار مخصوص و تکنیک های پیشرفته، سطح پله ها و پاگردها را به صورت کامل و بدون هیچ گونه خط و خش و ایراد ساب می زنیم. این امر باعث می شود که پله ها و پاگردها همیشه تمیز، صاف و براق باقی بمانند و ظاهر زیبا و دلنشینی به فضای داخلی ساختمان ببخشند. با استفاده از خدمات ساب پله و ساب پاگرد اجاقی، شما می توانید از داشتن پله ها و پاگردهای مرتب و زیبا لذت ببرید.
سنگ ساب کردن پله ها و راه پله ها با استفاده از دستگاه های ساب زن دستی بسیار مؤثر و کارآمد است. که می توان گفت از خدمات کفسابی مدرن استفاده می گردد که این فعالیت هنگامی که از این دستگاه ها استفاده می کنیم، فرد کفساب کنترل کامل بر روی آن دارد و می تواند سنگ های پله ها و راه پله ها را با دقت و ظرافت خاصی ساب بزند. این امر سبب می شود که سطح سنگ ها صاف و یکدست شده و از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار گردند. بنابراین استفاده از دستگاه های ساب زن دستی برای سنگ ساب کردن پله ها و راه پله ها یک انتخاب مناسب و قابل اطمینان است.

ساب راه پله ها

با استفاده از دستگاه های ساب پله و پاگرد، می توان به راحتی سطوح سنگی پله ها و پاگردها را صیقلی و براق کرد. این فرآیند در اولین مرحله کفسابی انجام می شود تا سطوح سنگی آماده مرحله بعدی باشند. دستگاه های مخصوص ساب زنی پله و پاگرد، با برس های فلزی و سنگ های ساب، سطح را به صورت یکنواخت و بدون هیچ خط و خش ساب می زنند. و فعالیت های لازم بر روی سطح سنگ ها که به آن سنگ سابی می گویند انجام می گیرد این روش باعث می شود که پله ها و پاگردها بسیار صاف و براق شوند و ظاهری زیبا و جذاب به فضا ببخشند. و البته که خدمات کفسابی در کهریزک نیز توسط شرکت اجاقی انجام می گیرد و این فعالیت ها به درستی صورت می پذیرد تا سطح به صورت جذاب و براقی تبدیل گردد.

ساب پایگرد

دستگاه ساب دستی سنگ یک ابزار کارآمد و مفید برای کفسابی راه پله ها و پاگردها است. این دستگاه ها به دلیل اندازه کوچک و قابلیت حمل آسان، می توانند به راحتی در فضاهای محدود راه پله ها و پاگردها مورد استفاده قرار گیرند. برخلاف دستگاه های بزرگ کفسابی، این ابزارهای دستی امکان دسترسی به تمامی نقاط پله ها و پاگردها را فراهم می کنند و نتیجه ای یکدست و حرفه ای را به ارمغان می آورند. با استفاده از دستگاه ساب دستی سنگ، می توان به راحتی و با صرف هزینه کمتر، کف راه پله ها و پاگردها را به بهترین شکل ممکن سابیده و آماده نصب کفپوش کرد.

بهترین دستگاه های کفسابی
البته که فعالیت های لازم برای انجام خدمات نماشویی ، پیچ و رولپلاک نما ، نانوی نمای ساختمانی و … نیز توسط متخصصین در این حوزه انجام می گیرد جهت دریافت مشاوره های لازم کافیست با همکاران ما در شرکت تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *