کفسابی پله و پاگرد

کفسابی پله و پاگرد

برای پله و پایگرد های مکان های عمومی از قبیل پاساژ ها و مجتمع های تجاری و … اصولا از سنگ گرانیت استفاده می شود چرا که به دلیل مقاومت بالا در عبور و مرور کمتر دچار ساییدگی و از بین رفتن می شود.

البته می توان از سنگ های مرمر برای راه پله ها و پاگردها استفاده کرد که ما توصیه می کنیم از نوع مرغوب سنگ باشد چرا که در آینده در اثر عبور و مرور دچار متحمل هزینه دوباره نشوید.

البته که موضوع سنگ ها شامل فقط راه پله و پایگرد ها نیست و همچنین شامل راه رو  های ساختمان ها و مجتمع ها می باشد که ما در مجموعه کفسابی اجاقی کار کفسابی راه پله و پایگرد و راه رو را هم انجام می دهیم.

به چه طریقی کفسابی پله و راه پله ها و پایگردها را می شود انجام داد ؟

همانطور که می دانید پله ها و پایگردها بیشترین نقطه ساختمان محسوب می شوند که دچار فرسایش و از بین رفتن می شود چرا که سنگ ها پس از مدتی عبور و مرور دچار ساییدگی می شود و همین علت سبب می شود که کدر و کثیف شوند و براقیت و روشنایی اولیه سنگ از بین می رود برای اینکه دوباره به همان حالت اولیه برگردد باید از کفسابی پله و راه پله استفاده کیند.

 

کفسابی پله و راه پله ها و با کمک ساب زن دستی انجام می شود التبه که برای راه رو های ساختمان از دستگاه های کفسابی باید استفاده کرد. چنانچه که می خواهید ساب پله و راه پله خود را انجام دهید حتما کار را به یک متخصص بسپارید چرا که اگر کفساب تخصص کافی نداشته باشد کارفرما دچار هزینه های هنگفی بابت از بین رفتن سنگ های پله و راه پله می شود.

ساب راه پله چیست ؟

اصولا به عمل کفسابی که برای راه پله ها صورت می گیرد به آن ساب راه پله می گویند و به دلیل اینکه فضایی برای استفاده از دستگاه های کفسابی وجود ندارد برای ساب راه پله از دستگاه های ساب زن دستی استفاده می شود.

برای اینکه بتوانید راه پله خود را تمیز کنید می توانید از خدمات کفسابی بهره ببرید چرا که سنگ ها در اثر رفت و آمد هایی که از طریق پله ها صورت می گیرد تمیزی اولیه خود را از دست می دهند و در مواقعی مشاهده گردیده است که مالک ساختمان خودسرانه با  کمک ابزار ها و محلول های شستشوی اسیدی دست به تمیز کاری می کنند که در این مواقع چه بسا که تمیز نمی گردد بلکه دچار لکه هایی می شود که به اصطلاح اسید سوزی می شود.

برای از بین بردن اسید سوزی که و یا محلول های بازی که در پله ها ، راه پله ها و یا راه های ساختمان اتفاق اتفاده است باید اقدام به کفسابی کنید چرا که در عمل کفسابی بتسگی به نوع سنگ دارد عمل لایه برداری صورت می گیرد که همین امر سبب می شود سنگ طراوت و تازگی اولیه خود را پیدا کند.

فرد پله ساب به چه کسی می گویند ؟

فردی که کفسابی پله ها و راه پله های ساختمان را انجام می دهد فرد پله ساب می گویند که این فرد با توجه به دانش و تخصصی که در امر کفسابی پله و راه پله دارد باعث تمیزی و یکدست شدن پله ها می گردد که همین امر تاثیر خیلی زیادی در تمیزی ساختمان شما دارد.

حتما کار خود را به کاردان بسپارید و کسی که بتواند بدون هیچ آسیبی پله ها و راه پله های شما را کفسابی کند.

شستوی پله و راه پله ها :

همانطور که می دانید پله ها و راه پله های ساختمان در ساختمان هایی که آسانسور ندارند در معرض بیشترین آلودگی و چرک قرار دارند و به خاطر همین موضوع در خیلی از مواقع مالکان ساختمان ها با کمک جوهر نمک شروع به شستن پله ها و راه پله ها می کنند و چون جوهر نمک در مواقعی با توجه به سنگ راه پله تمیز نمی شود حتی مشاهده گردیده است که باعث کدری سنگ نیز می شود.البته موضوع شستشوی سنگ با جوهر نمک هزینه کمتری را برای مالک ساختمان دارد ولی عواقبی که برروی سنگ می گذارد بسیار پرهزینه می باشد.

توصیه ما قبل از این که بخواهید عمل شستشوی سنگ را انجام دهید مشاوره کفسابی با مجموعه کفسابی اجاقی می باشد. تنها با یک تماس همکاران ما می توانند شما را از هزینه های دقیق کفسابی مطلع کنند.

مزایای کفسابی راه پله چیست ؟

از مزایای کفسابی راه پله ها می توان گفت که پس از اینکه چرک و کثیفی به کمک لایه برداری انجام شد سبب می شود که شستشوی راحتر انجام گردد که با توجه به این موضوع که در عمل کفسابی ریز ترک ها و درزهایی که وجود دارد از بین می رود و همین امر سبب می شود که سطح پله ای صاف و یکدست داشته باشید.

در چه مواقعی ما نیاز به کفسابی پله و راه پله ها داریم ؟

بعد از عملیات بنایی در ساختمان :

زمانی که در ساختمان کار بنایی داریم و استاد کار فعالیت می کند در خیلی از مواقع ما متوجه این موضوع شده ایم که پس از اتمام کار مصالح ساختمانی روی سنگ ها و دیواره های راه رو ها ریخته و همین عمل سبب می شود که حالت اولیه خود را از دست بدهد در همچین مواقعی ما می توانیم برای شما پیشنهاد عملیات کفسابی را بدهیم که بتوانید براقیت و شفافیت قبل از کار بنایی را در ساختمان خود مشاهده کنید.

نظافت راه پله و راه رو ها با کفسابی:

اصولا در ساختمان ها کار هر هفته نظافت توسط نظافت چی ساختمان صورت می گیرد که پس از مدت ها شستشوی سنگ ها همچنان کدری و چرکی روی آنها مشاهده می کنیم به خاطر همین موضوع ساختمان شما نیاز برای تمیزتر شدن سنگهای ساختمانتان و به اصطلاح برای جان تازه گرفتن سنگ هایتان نیاز به کفسابی است چرا که چرک مرده شدن سنگ تنها و تنها با کفسابی رفع می شود.

پاک کردن لکه های ایجاد شده توسط اسیدها:

در خیلی از مواقع ما با متقاضیانی روبرو می شویم که می گویند آیا سنگ هایمان را که با اسید شسته ایم برای تمیزی در حالی که سنگ کدر شده است یا به اصطلاح سنگ هایمان سوخته است را می توان برطرف کرد و ما در جواب می گوییم که بله این کار با کفسابی شدنی است چرا که در کفسابی سبب می شود که یک لایه از سنگ برداشته شود و اگر اسید خیلی به داخل سنگ نفوذ نکرده باشد سبب تمیزی و براقیت و شفافیت سنگ می شود.

البته برای اینکه مطمئن شوید که سنگ خود را که توسط اسید ها سیاه شده است با کفسابی برطرف می شود کافی است با همکاران ما در مجموعه کفسابی اجاقی تماس گرفته و تا همکاران از نزدیک محل را بررسی کنند و چگونگی انجام شدن یا نشدن کار را به شما توضیح دهند.

  •  در زیر نمونه ای از کفسابی حین کار را مشاهده می کنید.

4 thoughts on “کفسابی پله و پاگرد

  1. سلام ممنونم از خدمات کفسابی پله و پاگرد که با دستگاه های کفسابی تک فاز و دستی تمام نقاط پله و پاکرد را کفسابی کردید و متشکر از اقای اجاقی بابت رفتار حرفه ای کارکنانشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *