پولیش سنگ با واکس

استفاده از پولیش برای ساختمان ها از زمانهای بسیار دور مرسوم بوده مثلا در زمانهای قدیم برای برای کاخ های پادشاهان را تمیز کنند به دلیل نبود ابزارهای امروزی از پولیش کردن سنگ ها به بوسیله پارچه ها و دستمال ها به همراه موادی مخصوص که برای از بین بردن لکه های موجود در سنگ ها انجام می شده.

 

امروزه با توجه به پیشرفت علم و وجود دستگاه های مناسب کفسابی عمل پولیش سنگ انجام میگیرد البته می توان گفت که برای پولیش کردن هم می توان از واکس های مخصوص سنگ ها استفاده کرد و هم می توان از دستگاه های کفسابی استفاده کرد که بسیار جوابگوی کار سنگ می باشد و سبب می شود که سنگ جلا و رزق و برق روز اول را به خود بگیرد.

برای براق کردن سنگ باید چه کرد

برای انجام پولیش سنگ به وسیله دستگاه : ابتدا مواد لازم برای پولیش سنگ در دستگاه ریخته می شود و بنا به نیاز ملک مدنظر ساب دستگاه را استاد کار تنظیم می کند که آسیبی به سنگ وارد نشود. پس از تنظیم شدن ساب ، استاد کار شروع به سابیدن محل مدنظر می کند.

 

برای انجام پولیش سنگ به وسیله واکس های موجود در بازار : ابتدا باید مکان مدنظر را تمیز کرد که هیچ گونه گرد و غبار و یا آلودگی بر روی سنگ نباشد و پس از آن باید مقداری از محلول را  بروی سنگ ریخت و سپس با دستمالی مناسب نسبت به تمیز کردن آن اقدام کرد. البته امکان دارد که واکس در طی انجام کار خشک شود که نیاز به کفساب ماهر جهت انجام کار دارد.

 

موضوعی که باید اعلام کنم با توجه به تجربه کفسابی و استفاده از ساب دستگاه جهت پولیش به مراتب بهتر از پولیش به روش سنتی و استفاده از واکس می باشد.

پولیش کردن سنگ با واکس

واکس سنگ که از نوع کشور ایتالیا می باشد به عنوان یک محصول با کیفیت بالا برای پولیش و درخشندگی سطوح سنگی شناخته می شود. این واکس از جنس موم بوده و با استفاده از آن می توان درخشندگی و رنگ سطوح صیقلی را افزایش داد. واکس مدل ایتالیایی یک گزینه عالی برای حفاظت و نگهداری از سنگ های مرمر، گرانیت و سایر سطوح سنگی است. با استفاده از این واکس کیفیت و زیبایی سطوح سنگی به طور چشمگیری بهبود می یابد. و این خدمات کمک می کند تا سطحی زیبا و جذاب به وجود آید و این خدمات توسط همکاران ما در شرکت به صورت کاملا حرفه ای انجام می گیرد در صورتی که می خواهید سطحی جذاب داشته باشید کافیست از خدمات ما در شرکت استفاده کنید.

واکس سنگ از یک فرمول غیر اسیدی تشکیل شده است از همین رو برای صیقل دادن و براق کردن سنگ‌های قدیمی و سنگ‌های جدید هیچ خسارتی به سنگ وارد نمی‌کند. این واکس با نفوذ عمیق در سطح سنگ، باعث می‌شود که سنگ براق و شفاف شده و همچنین از خوردگی و آسیب‌های محیطی در امان بماند. استفاده از این واکس سنگ بسیار آسان و راحت بوده و نتیجه آن فوق‌العاده خواهد بود. پس اگر می‌خواهید سنگ‌های خود را براق و زیبا نگه دارید، حتما از واکس سنگ استفاده کنید. همکاران ما در شرکت این خدمات را به صورت درست و اصولی انجام می دهند و البته که فعالیت های لازم برای انجام خدمات کفسابی در قم ، کفسابی بهاری ، کفشور ابراهیم و … را انجام می دهند.

انجام خدمات پولیش کردن با واکس

واکس سنگ نه تنها ظاهر سنگ را زیبا می کند، بلکه باعث محافظت از آن در برابر آسیب های محیطی نیز می شود. لایه براقی که واکس بر روی سنگ ایجاد می کند، گرد و غبار را به راحتی از روی آن پاک می کند و سنگ را همواره تمیز و درخشان نگه می دارد. این امر به ویژه برای سنگ های مورد استفاده در محیط های بیرونی مانند پیاده رو ها یا محوطه ساختمان ها بسیار مفید است. با استفاده از واکس سنگ، می توان از زیبایی و درخشندگی سنگ ها برای مدت طولانی تری لذت برد.

یکی از بهترین روش ها برای براق کردن سنگ

واکس سنگ راه حل مناسبی برای پولیش سنگ و بازگرداندن شفافیت و براقیت به آن است. در مواقعی که سنگ های شما از شفافیت و براقیت روز اول برخوردار نباشد، شما می توانید با کمک واکس سنگ، آن را به حالت اولیه در بیاورید. این محصول با نفوذ در سطح سنگ و از بین بردن خراش ها و لکه ها، سنگ را تمیز و درخشان می کند. استفاده از واکس سنگ راه آسان و مقرون به صرفه ای برای داشتن سنگ های براق و شفاف است. و این خدمات کمک می کند تا سطحی زیبا و جذاب را داشته باشید که بدور از هر گونه لکه و کثیفی باشد.البته که در شرکت کفسابی اجاقی انجام خدمات نماشویی ، پیچ و رولپلاک نما ، محکم سازی سنگ نما و … انجام می گیرد که این خدمات به لطف فعالیت های لازمی که در شرکت انجام می گیرد موجب می شود تا سطح جذاب و براق به نظر برسد.

4 thoughts on “پولیش سنگ با واکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *