پاک کردن چسب موکت از سنگ و سرامیک

چگونه بتوانیم چسب موکت را از سنگ و سرامیک پاک کنیم؟

در مواردی که چسب بر روی سنگ و یا سرامیک چسبیده شده باشد می توانید به کمک کارتک هایی که در مصالح فروشی ها وجود دارد خریداری کرده و با کمک کارتک بتوانید این چسب ها را از روی سنگ و سرامیک تمیز کنید.

در خیلی از مواقع اما برای چسباندن موکت بر روی سنگ و سرامیک از چسب های 123 استفاده شده است که موضوع فرق می کند در این حالت نمی توان به راحتی به کمک کارتک ها این نوع چسب ها را از بین برد و برای اینکه بتوانید این چسب ها را که لکه هایی را بر روی سنگ و سرامیک ایجاد کرده از بین ببرید باید به کمک دستگاه های کفسابی این کار را انجام دهید.

 

در خیلی از مواقع ما زمانی که برای کفسابی و سنگ سابی به محل میرویم متوجه می شویم که بعضی از مالکان برای اینکه بتوانند این چسب هارا تمیز کنند متوسل به مواد اسیدی و بازی شده اند که سبب شده است سنگ ها را بسوزانند و اگر این سطح سوختن زیاد باشد نمی توان آن را به کمک کفسابی انجام داد ولی اگر در مواردی که سوختن سطحی باشد و به لایه های زیرین سنگ نرسیده باشد می توان به کمک دستگاه های سنگ سابی مشکل را برطرف کرد.

چه چیزی باعث از بین بردن لکه های چسب موکت از روی سنگ و سرامیک می شود ؟

در صورتی که بخواهید از حلال های چسب استفاده کنید در ابزار فروشی ها شاید بتوانید پیدا کنید که پس از زدن مایع حل کننده چسب خود را شل کند و سبب می شود که از روی سنگ ها و یا سرامیک ها به راحتی جدا شود و همین موضوع سبب می شود که چسب جدا شود.

ولی هیچ گونه تضمینی ندارد که مایع حل کننده چسب با سنگ شما واکنش نشان ندهد و چه بسا پس از کنده شدن چسب از روی سنگ باعث شود که سنگ کدر و تار گردد و به شکل سوختگی در بیاید چرا که ممکن است با کوچکترین اتفاق سنگ واکنش نشان دهد و چه بسا هزینه ی هنگفتی را بابت تمیز کردن لکه ی سنگ بپردازید که اگر با کمک دستگاه کفسابی تمیز گردد باید خود را برنده بدانید که در خیلی از مواقع چه بسا با سنگ سابی و کفسابی تمیز نمی گردد چون آسیب به بافت های لایه ی زیرین سنگ نفوذ کرده است.

مهمترین سوالاتی که از شرکت پرسیده می شود آیا می توان چسب را پاک کرد ؟

باید به این سوال پاسخ داد که برای پاک کردن چسب بستگی دارد که از چه نوع چسبی برای کفپوش استفاده شده باشد اگر از چسب چوب استفاده شده باشد می توان به کمک آب جوش و کارتک چسب را از بین برد ولی اگر از چسب های 123 و چسب آهن استفاده شده باشد نمی توان به راحتی به کمک کارتک از بین برد چه بسا باعث صدمه و آسیب به سنگ می شود و برای از بین بردن این لکه ها باید از خدمات کفسابی و سنگ سابی استفاده کرد هم باعث می شود که چسب از روی سنگ برداشته شود و هم باعث براقیت و شفافیت سنگ و افزایش طول عمر سنگ می گردد.

انجام خدمات کفسابی بر روی سنگ ها سبب می شود که سنگ های شما به حالت کاملا شفاف و براق تبدیل گردد مثلا زمانی که شما سنگ های خود را در اثر لکه هایی که بر روی سطح سنگ وجود دارد به کفسابی می سپارید سبب می شود که خدمات کفسابی به بهترین شکل ممکن بر روی سنگ های شما انجام گیرد و سبب شود که لکه های موجود از روی سنگ های شما از بین برود.

مثلا برای انجام خدمات کفسابی سنگ مرمریت می توان لکه های ایجاد شده بر روی سطح سنگ را به بهترین شکل ممکن از بین برد. و یا برای انجام خدمات کفسابی گرانیت می توان لکه را با استفاده از دستگاه از بین برد.

 

 

2 thoughts on “پاک کردن چسب موکت از سنگ و سرامیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *