تمیز کردن سنگ های کهنه

تمیز کردن سنگ های کهنه

تمیز کردن سنگ های کهنه ممکن است که توسط گروه تمیز کاری ساختمان که به صورت هفتگی برای انجام خدمات به ساختمان مراجعه می کنند انجام گیرد ولی برخی مواقع با توجه به این که سنگ ها قدیمی می باشند و همچنین موجب شده است که سطح سنگ تیره و تار گردد و با توجه به این که قدیمی می باشد سنگ به صورت کهنه هم به نظر بیاید که در چنین مواقعی باید خدمات ساب زنی و سنگ سابی و کف سابی بر روی سطح سنگ ها انجام گیرد.

البته که باید این موضوع را عنوان کرد که سنگ های کهنه زمانی که چرک و کثیفی بر روی سطح سنگ می ماند و چون تمیز کاری تا مدتی صورت نمی گیرد و باعث می گردد که سطح سنگ ها بسیار کهنه و کثیف به نظر برسد و در اصطلاح می توان گفت که کثیفی و جرم ها بر روی سطح سنگ چرک مرده شده است. و برای تمیز کردن این نوع سطح سنگ ها نیاز است که از ابزارها و دستگاه های بزرگ کف سابی استفاده کرد.

کف سابی سنگ های کهنه

خدمات کف سابی و سنگ سابی بر روی سطح سنگ های کهنه به صورت کاملا مکانیزه و با دستگاه های حرفه ای و بروز ساب زنی انجام می گیرد و خدمات برای از بین بردن سطح کثیفی ها و چرک ها و همچنین برای داشتن سطح براق و شفاف اقدام می شود و باعث می گردد که بافت های فرسوده سطح سنگ با استفاده از خدمات لایه برداری از بین برود و در اصطلاح قسمت های مرده سنگ را لایه برداری می کنیم تا سطح زنده سنگ رونمایی کند تا سطح سنگ بسیار عالی و جذاب به نظر برسد.

خدمات کف سابی سنگ های کهنه متناسب با نوع و جنس سنگ ها برای سطوح مختلف باید از لقمه ساب های مخصوص به سطح استفاده کند که این فرآیند باید توسط گروه ساب زنی و کف سابی و فرد کف ساب باید تشخیص داده شود تا سبب گردد سطح سنگ آسیب نبیند. خدمات کف سابی سنگ ها کهنه بسیار امری سخت می باشد چرا که سطح سنگ ساب زنی انجام نشده است و برای زیباتر کردن سنگ ها و همچنین براقیت و شفافیت بسیار باید حوصله به خرج داد چرا که فرآیند بسیار زمان بر است و نیاز است که با دستگاه چندین بار جابجایی بر روی سطح با توجه به مراحل مختلف از لقمه ساب های مختلف استفاده شود.

ساب زنی سنگ های کهنه

به فرآیند سنگ سابی و کف سابی سطح سنگ نیز ساب زنی نیز گفته می شود و ساب زنی سطح سنگ های کهنه بستگی دارد که در چه موقعیتی از ساختمان فرآیند ساب زنی سطح سنگ ها انجام می گیرد مثلا برای سطح پذیرایی و اتاق خواب ساختمان از دستگاه های بزرگ کف سابی برای ساب زنی سنگ ها استفاده می شود و برای سطح سنگ های کهنه در قسمت راه پله ها و پله های ساختمان باید از دستگاه های مخصوص برای سطح راه پله که به همانند دستگاه ها بزرگ عمل می کنند و یا اینکه در مواقعی از دستگاه های ساب زنی دستی برای ساب زدن سطح سنگ های پله و راه پله ها برای ساب زدن سطح سنگ ها استفاده می شود.

انجام خدمات به صورت دستی نیز بر روی سطح سنگ های کهنه نیز انجام می گیرد چرا که نمی توان با دستگاه های بزرگ ساب زنی و کف سابی کرد.

ما در مجموعه کفسابی اجاقی به انجام خدمات ساب زنی و کف سابی انواع سنگ های کهنه نیز می پردازیم و خدمات به صورت مدرن و امروز با استفاده از دستگاه های ساب زنی مدرن و پیشرفته انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *