از بین بردن لکه آبلیمو از روی سنگ

از بین بردن لکه آبلیمو از روی سنگ

از بین بردن لکه آبلیمو از روی سنگ از دیگر خدماتی است که همکاران ما کار ساب زنی و سنگسابی بر روی سطح را انجام می دهند و باید در نظر داشت که این خدمات جهت از بین بردن لکه و همچنین داشتن سطحی شفاف و براق انجام می گیرد و می توان گفت که این خدمات به صورتی انجام می گیرد که سطح سنگ های شما به حالت قبل برگردد و می توان گفت که این خدمات جهت زیباسازی سطح سنگ های شما انجام می گیرد.

با توجه به اینکه آبلیمو که خاصیت اسیدی دارد ممکن است که با سطح سنگ شما واکنش نشان دهد که چاره ای جز ساب زنی و کفسابی بر روی سطح سنگ های شما وجود نداشته باشد که در چنین مواقعی همکاران ما دستگاه های بزرگ و کوچک کف سابی را برای برطرف کردن سطح سنگ های شما به همراه خود می آورند که در صورت نیاز از هر کدام استفاده شود.

از بین بردن لکه روغن

از بین بردن لکه روغن و چربی که بر روی سطح ریخته شده است و نمی توان با روش های سنتی و قدیمی این کار را انجام داد که نیاز است از دستگاه های کفسابی استفاده کرد که چرا که در برخی مغازه ها و فروشگاه هایی که کار تعویض روغنی و ضایعات روغن می باشد زمانی که از ما درخواست میکنند تا سطح را بررسی کنیم در برخی مواقع نمی توان تشخیص داد که سطح زیرین روغن چیست برای همین ما از کارفرما درخواست می کنیم که سطح کف مغازه یا فروشگاه چه چیزی است تا بتوانیم خدمات کفسابی را انجام دهیم.

همکاران ما در از بین بردن لکه های روغن و چربی بر روی سطح سنگ ، بتن ، سرامیک ، موزاییک و … تبحر خاصی دارند و کار ساب زنی و کفسابی را انجام می دهند و در صورتی که نیاز است این خدمات به صورت صحیح و اصولی انجام شود کافیست با همکاران ما در مجموعه اجاقی تماس حاصل فرمایید.

از بین بردن لکه چسب از روی سنگ

از بین بردن لکه چسب از روی سنگ که قبلا از چسب کردن موکت بر روی سطح سنگ ها استفاده شده است و زمانی که دیگر نمی خواهیم از موکت استفاده کنیم و آن را از سنگ جدا می کنیم سبب می شود که سطح چسب بر روی سنگ باقی بماند و نمی توان سطح را به وسیله روش های سنتی و قدیمی چسب را از روی سنگ پاک کردن که راه حل این موضوع هم توسط همکاران ما انجام می گیرد و خدمات ساب زنی و سنگسابی مشکل گشای این روش می باشد.

اگر بخواهیم سطح سنگ ها را بدور از کثیفی و لکه چسب ببینیم نیاز است که فرد کفساب تخصص خود را در شناخت سنگ ها داشته باشد تا بتواند به وسیله آن از لقمه ساب های مخصوص به سطح استفاده کند و کار ساب زنی را با دستگاه انجام دهد. اگر سطح سنگ شما طوری باشد که بخواهید یک قسمت از لکه را حذف کنید با نظر کارشناس می تواند این قسمت با استفاده از دستگاه های ساب زنی که مخصوص سطح می باشد انجام گیرد این روش بدور از هر گونه گرد و خاک و همچنین به دور از هر گونه آلودگی محیط انجام می شود و می توان گفت که سطح را تمیز و براق به شما تحویل خواهیم داد.

جهت دریافت مشاوره در امر ساب زنی و کفسابی بر روی سطحی که لکه ایجاد شده است و این لکه می تواند چسب ، چربی ، روغن ، آبلیمو ، اسید ، جوهرنمک ، سرکه و … باشد کافیست با همکاران ما در مجموعه اجاقی تماس حاصل کنید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *