ساب زدن سنگ

ساب زدن چیست ؟

ساب زدن را می توان به اصطلاح گفت که همان عمل کفسابی می باشد یعنی زمانیکه شما سنگ را به کمک دستگاه کفسابی می کنید در واقع سنگ را ساب می زنید و به این عمل دقیقا ساب زدن سنگ می گویند.

ساب زن کیست ؟

نام دیگر ساب زن را می توان کفساب خطاب کرد کسی که عمل ساب زدن را انجام می دهد در واقع کفساب می باشد که عملیات کفسابی را انجام می دهد. هر چقدر فرد کفساب با تجربه تر باشد محیطی که کفسابی می شود با کیفیت تر خواهد بود و دیرتر نیاز به کفسابی خواهید داشت.

چه مواقعی به ساب زدن سنگ ها می پردازیم؟

زمانیکه سنگ های شما دارای ایرادات ریزی از قبیل ترک ها و شکستگی های جزئی باشد شما می توانید به کمک کفسابی و ساب زدن سنگ ایرادات را برطرف کنید.

اصولا پس از پایان کار بنایی ساختمان بر روی سنگ و یا کف ساختمان مصالح ساختمانی از قبیل گچ و سیمان ریخته می شود که برای برطرف کردن مصالح ساختمانی می توانیم از کفسابی استفاده کنیم چرا که بعد از کفسابی سبب می شود که سنگ به حالت اولیه و شفافیت و براقیت روز اول را پیدا کند.

هنگامی که ساختمان خود را به رنگ کار می سپارید پس از اتمام کار بر اثر رنگ کاری امکان دارد که روی سنگ شما کثیف شده باشد که برای برطرف کردن رنگ های حاصل از رنگ کاری یا نقاشی منزل ، با کمک کفسابی دیگر اثاری از رنگ بر روی زمین نخواهید داشت.

در هنگامی که به صورت ناخودآگاه مواد اسیدی بر روی سنگ ریخته شده باشد و سنگ ظاهر اولیه خود را از دست داده باشد می توانیم با استفاده از کفسابی و ساب زدن سنگ به حالت اولیه برگردد که این عمل سبب می شود که مواد اسیدی یا جوهر لیمویی که بر روی سنگ میریزد و اثرات ناخوشایندی را به سنگ وارد می کند از بین رفته شود.

اگر سنگ های شما در اثر عبور و مرور های زیاد دچار سیاهی و کدری بیش از اندازه شده است می توانیم با استفاده از ساب سنگ شفافیت و درخشندگی اولیه سنگ را بعد از عمل ساب زدن به دست بیاوریم که این عمل سبب می شود سنگ های شما طول عمر بیشتری نسبت داشته باشند.

آیا ساب زدن باعث درخشندگی سنگ می شود؟

در خیلی از موارد سوال متقاضیان نسبت به ساب زدن سنگ متفاوت می باشد ولی این موضوع جزو سوالهای پایه ای و همیشگی متقاضیان می باشد که آیا ساب زدن سنگ باعث درخشندگی سنگهایمان می شود ؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که در اثر کفسابی سنگ چه بسا که درخشنده تر می شود باعث می شود که طول عمر سنگ افزایش یابد و تا مدت طولانی نیاز به ساب زنی نخواهید داشت چرا که حداقل چندین سال سنگ شما از لحاظ تمیزی و براقی بیمه می شود.

البته که ساب زدن مزایایی از قبیل آیینه ای کردن سنگ را دارد اما مهمترین مزیت برای کفساب سنگ را می توان افزایش طول عمر سنگ دانست.

ساب زدن سنگ سنگ
کفسابی کردن انواع سنگ ها

همانطور که می دانید ما در مجموعه کفسابی اجاقی به خدماتی از قبیل سنگ سابی یا ساب زنی سنگ اقدام میکنیم.

ویژگی ها ساب زن (کفساب) خوب ؟

1- دارای نمونه کارهای فراوان می باشد و در عین حال که عکس نمونه کارها را برای شما می تواند ارسال کند می تواند آدرس را هم به شما بدهد.

2- قبل از شروع کار قیمت را به شما اعلام می کند و هزینه هایی که صورت می گیرد را با شما در میان می گذارد.

3- در صورتی که عیب و ایرادی در سنگ موجود باشد با شما در میان می گذارد و اگر کفساب فرد با تجربه ای باشد معایب را برطرف می کند.

4- دارای دستگاه های کفسابی متفاوت می باشد و از دستگاه مناسب برای سنگ استفاده می کند.

5- در مبحث قیمت گذاری می توان اعلام کرد که کار به صورت تضمینی می باشد و هزینه معقولی را بابت کفسابی یا ساب زدن می گیرد.

قیمت ساب زدن سنگ چگونه می باشد ؟

قیمت ساب زدن سنگ به عوامل های مختلفی از قبیل متراژ محیطی که باید ساب زده شود و میزان کثیفی که محیط دارد و همچنین مواردی از قبیل چه نوع سابی نیاز است و به نوع سنگ هم بستگی دارد.

در صورتی که نیاز به امر ساب زنی دارید می توانید با شماره تماس 09120325925 تماس حاصل فرمایید.

2 thoughts on “ساب زدن سنگ

  1. سلام وخسته نباشید خدمت مجموعه اجاقی ساب سنگی که برامون انجام دادید عالی شده خدا خیرتون بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *