کف سابی سنگ قبر

کف سابی سنگ قبر

اگر بخواهیم به کف سابی سنگ قبر بپردازیم باید این موضوع را بدانید که سنگ های قبر را می توان ساب زنی و کف سابی کرد و باید در نظر داشت که خدمات ساب زنی و کف سابی سنگ قبر با استفاده از دستگاه های ساب زنی دستی انجام می شود. البته که باید در نظر داشت که این خدمات به صورت کاملا با آرامش و صبوری کامل انجام گیرد چرا که اگر خدمات با عجله انجام گیرد نمی توان دیگر در نظر داشت که سنگ قبر آسیب ببیند یا خیر.

کف سابی سنگ قبر با استفاده از دستگاه های ساب زنی دستی که قابل حمل می باشند انجام می گیرد و با توجه به این که ساب زدن سطح سنگ قبر باید در محیط انجام گیرد به همین دلیل همکاران ما در محل قبر حاضر شده و کار ساب زنی و سنگ سابی را انجام می دهند تا سطح سنگ در حالت اول آسیب نبیند و در مرحله بعد بتوان کاری را انجام داد که سطح سنگ قبر شفاف و براق گردد و می توان با استفاده از لقمه ساب های مخصوص این کار را انجام داد.

ساب زدن سنگ قبر

در مورد ساب زدن سنگ قبر باید فرد کف ساب آشنایی با انواع سنگ داشته باشد چرا که هر کدام از سنگ ها از لقمه ساب های مخصوص برای انجام خدمات استفاده می شود و سطح سنگ با توجه به نوع و جنس متفاوتی که دارد می تواند در برابر ساب زدن سنگ قبر سطح تمیز گردد و همچنین باعث می گردد که سطح شفاف و براق و به دور از مشکل ایجاد گردد.

اگر ساب زدن سنگ قبر طوری باشد که بخواهیم عیب و ایرادهای سطح سنگ را از بین ببریم بستگی به نوع سنگ و همچنین ایرادی که بر روی سنگ قبر وجود دارد انجام گیرد چرا که تا افراد ما در مجموعه عکس های سطح سنگ را نبینند نمی توان نتیجه گرفت که سطح سنگ قبر ها که دارای عیب و ایراد است را می توان با ساب زنی و سنگ سابی سنگ قبر آن را از بین برد.

تمیز کردن سنگ قبر

تمیز کردن سنگ قبر فرآیندی است که هر هفته توسط اعضای صاحب قبر انجام می گیرد و باید در نظر داشت که با تمیز کردن سنگ قبر به صورت هتفگی و همچنین از بین بردن لکه های ایجاد شده بر روی سطح قبر نمی توان آن را تمیز نگه داشت و بعد از گذشت چند ماه ممکن است که سطح سنگ قبر تیره و کدر گردد و نتوان با آب آن را از بین برد و همچنین باید اعلام کرد که سطح سنگ قبر را نمی توان به طور کامل تمیز کرد چرا که در برخی مواقع ممکن است که سطح سنگ قبر در اثر رفت و آمد های مختلفی که از روی سنگ قبر انجام می گیرد موجب می شود که سطح سنگ قبر آسیب های جزئی هم ببنید که در چنین حالت هایی نیاز است که با کمک دستگاه سطح سنگ قبر را تمیز کرد.

از دیگر فرآیند هایی که باید اطلاع داشت خدمات سنگ قبر ها فقط به ساب زدن و سنگ سابی منتهی نمی شود و همکاران ما کار نانو سنگ را هم می توانند انجام دهند که در چنین مواقعی سطح سنگ آب گریز می شود و دیگر آبی را بر روی سطح سنگ نگه نمی دارد و همچنین می توان گفت که نانو کردن سنگ قبر موجب می شود که مانند یک عایق برای جلوگیری از آسیب به سطح سنگ شود.

همکاران ما در مجموعه کفسابی اجاقی جهت انجام خدمات کف سابی سنگ قبر آمادگی لازم را دارند و همکاران ما کار را به صورت کامل و اصولی و همچنین با دستگاه های پیشرفته جهت تمیز شدن سطح انجام می دهند.جهت دریافت مشاوره می توانید با شماره های ما در مجموعه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *