نصب تور مرغی برای حیاط خلوت

نصب تور مرغی برای حیاط خلوت

نصب تور مرغی برای حیاط خلوت از دیگر خدمات ما در مجموعه کفسابی اجاقی است  که این فرآیند با توجه به اینکه جهت جلوگیری از ورد پرندگان انجام می گیرد و در برخی مواقع ممکن است که برای جلوگیری از ریخته شدن زباله در حیاط خلوت نیز این کار را انجام داد که همکاران ما کار نصب این وسایل و ابزار را انجام می دهند.

البته که باید گفت از توری گالوانیزه گرم و ضخیم استفاده می شود و باید عنوان کرد که این خدمات با بهترین توری ها انجام می گیرد و فعالیت مجموعه ما بر حسب انجام خدمات با کیفیت با ابزار های با کیفیت می باشد که توسط گروه مجموعه ما انجام می گیرد. و به این علت که هدف ماندگاری فرآیند کاری است که انجام شده نظر ما بر این است که خیال متقاضی از نصب تور مرغی برای حیاط خلوت خود راحت باشد که تا سال ها از این تور مرغی برای ساختمان خود استفاده خواهد کرد و دیگر نیاز نیست تا این تور مرغی را تعویض کند.

البته با توجه به این که قبل از نصب توری مرغی برای حیاط خلوت با توجه به فضله های کبوتران باید در نظر داشت که این خدمات پس از شستشوی کامل محیط انجام می گیرد و در اصل خدمات شستشوی محیط توسط گروه  ما انجام می گیرد و سپس اقدام جهت نصب صورت می پذیرد.

همانطور که می دانید در حیاط خلوت ها جهت بستن ورود و جلوگیری از آمدن پرندگان به اقدام به نصب توری مرغی می شود ولی با توجه به این که برخی اقدام به توری فنس می کنند که یکی دیگر از روش های برای جلوگیری است که البته این نوع توری فنس از نوع پلاستیک می باشند که پس نصب مدتی بعد باعث می گردد که توری فنس پلاستیکی در اثر افتاب و برودت هوا پوسیده شود از بین برود که روش مناسبی برای جلوگیری نیست.

نصب تور مرغی برای پاسیو

نصب تور مرغی برای پاسیو همانند حیاط خلوت می باشد که برای پاسیو انجام میگیرد و با توجه به این که پاسیو ها ممکن است که نیاز باشد که این تور مرغی ها طوری باشد که از ریخته شدن زباله های ته سیگار هم جلوگیری کند چرا که از ساکنین ساختمان ممکن است که زباله های خود را خواسته و ناخواسته از پنجره به سمت بیرون پرتاب کنند که موجب می گردد در پاسیو ساختمان انباشته گردد که برای جلوگیری از این فرآیند بهتر است که از تور مرغی های شیار ریز استفاده کرد.

با توجه به اینکه محیط توسط کارشناسان ما بررسی می گردد و پس از بررسی همکاران ما اقدام می کنند به متراژ کردن و سپس اقدام می کنند به نصب تور مرغی برای پاسیو و البته که باید در نظر داشت که تور مرغی ها در متراژ های یک  و یک و نیم متری موجود است و مثلا برای محیط های 3 متر و بیشتر باید اقدام گردد که توری ها بهم دوخته شود.

نصب تور مرغی توسط راپل کاران با استفاده از پیچ و رولپلاک

این فرآیند توسط همکاران ما انجام می گیرد و همچنین سپس خدمات همکاران ما با استفاده از پیچ و رولپلاک بر روی سطح نصب می کنند. البته که باید توضیح داد در مورد نصب تور مرغی باید اعلام این خدمات با استفاده از طناب و راپل انجام می گیرد و همکاران راپل کار ما در مجموعه اقدام به نصب تور مرغی می کنند و کار را به بهترین شکل ممکن پس از نصب تحویل متقاضی می دهند. و موجب می گردد تا سطح به صورت کامل تور مرغی نصب گردد و همچنین این خدمات توسط متخصصین راپل کار انجام می گیرد تا هیچ گونه راه نفوذی برای ورود به حیاط خلوت و پاسیو نداشته باشد.

البته که برای پاسیو ها در برخی مواقع که آفتابی به سطح پاسیو نمی تابد متقاضیان درخواست می کنند که از تور مرغی پلاستیکی استفاده گردد چرا که آفتابی برای از بین بردن تور مرغی پلاستیکی وجود ندارد و می توان سطح را پوشاند.

همکاران ما در مجموعه اجاقی جهت انجام خدمات بهتر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند و جهت دریافت مشاوره و همچنین میزان هزینه انجام خدمات باید اعلام کرد که می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *