آیا فقط یک نوع کفسابی داریم ؟

آیا فقط یک نوع کفسابی داریم ؟

البته این سوال می تواند جواب های متفاوتی داشته باشد اما عملا یک نوع کفسابی داریم و می توان گفت که در مواردی سنگ را به صورت سطحی تمیز می کنیم و فقط یک لایه از کثیفی که بر روی سنگ وجود دارد کفسابی می شود و سنگ به حالت درخشندگی قبلی خود بر می گردد که این منوط بر نظر کارشناس می باشد که کار کفسابی سنگ شما را انجام می دهد.

در مواقعی مشاهده گردیده که سطح سنگ مواد که اصطلاح کفسابی از اینجا می آید صورت می گیرد که سنگ به شفافی و براقی حالت اولیه خود تبدیل می گردد.

در خیلی از موارد مشاهده شده است که مالکان یا مدیران فروشگاه ها از ما سوال می پرسند که آیا فقط یک نوع کفسابی داریم ؟ ابتدا جواب این سوال که باید عرض کنم خیر.

موضوعی که خیلی مهم است و شما متقاضیان باید در جریان باشید این می باشد که مجموعه ای بسیار کاربلد و کارکشته میباشد که به شما قبل از انجام کفسابی مشاوره دهد. و شما را راهنمایی کند و فرآیند کار را به شما توضیح دهد که از چه نوع سابی استفاده می کند و مدت زمان و میزان هزینه عمل کفسابی چقدر می باشد. در غیر این صورت شما با مجموعه کفسابی حرفه ای و کاربلد روبرو نیستید.

ما در ابتدا از مشتریان خود می پرسیم که علت نیاز به کفسابی چیست ؟ پس از اینکه سوال شد و نیاز متقاضی شنیده شد به متقاضی مشاوره می دهیم که چه فرآیندی بهتر است که بر روی سنگ های متقاضی انجام شود و چه نوع سابی بهتر است تا بر روی سنگ های متقاضی استفاده شود به خاطر همین ما قبل از این که کار کفسابی را شروع کنیم حتما حرف ها و نیاز متقاضی برای کفسابی را شنیده و پس از مشاوره کامل شروع به عمل کفسابی می کنیم.

امید است که بتوانیم شما را برای امر کفسابی یاری کنیم.

مجموعه کفسابی اجاقی 

2 thoughts on “آیا فقط یک نوع کفسابی داریم ؟

    1. سلام و وقت بخیر
      مدل های متفاوتی برای سطح های متفاوت وجود دارد
      جهت دریافت اطلاعات دقیق بفرمایید بر روی چه نوع سطحی می خواهید خدمات کفسابی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *