کفسابی کف استخر

کفسابی کردن کف استخر و عمل جرم گیری کردن

برای این که استخر شما عمل ضدعفونی و تمیز کاری صورت بگیرد باید استخر را به صورت مداوم تمیز نگه دارید البته موضوع تمیز نگه داشتن استخر بسیار موضوع مهم و خیلی سخت می باشد که شما باید به آن توجه داشته باشید.
برای از بین بردن رسوبات استخر که عامل آن ته نشینی املاح موجود در آب می باشد که شما می توانید از عمل کفسابی برای از بین بردن رسوبات از کفسابی کف استخر استفاده کنید.

یکی دیگر از جاهایی که به غیر از استخر های خانه ها می باشد موضوع حوضچه های خانه ها می باشد که به مرور پس از گذشت زمان جلبک هایی در خود می بیند که همین امر نیاز است تا کفسابی و کفشویی استخر انجام گیرد.

استخر چه مکان هایی باید کفسابی شود؟

انجام کفسابی کف استخر فقط مربوط به استخر ها و مجموعه های ورزشی نمی باشد.
برای نظافت و تمیزکاری استخرهای منازل شخصی و ویلاها هم باید از خدمات کفسابی استفاده نمود.
استخر های سرپوشیده اصولا به دلیل این موضوع که آب همیشه در داخل آن است و پس از مدت ها رسوب ایجاد می شود و نیاز به کفسابی دارد. استخر های سرباز عملا به خاطر وجود گرد و خاک و نبود آب می تواند سبب آلودگی ناشی از گرد و خاک باشد که توصیه بر این است که شما برای این که بخواهید از نظافت ملک خود در برابر میکروب و بیماری جلوگیری کنید به صورت دوره ای نیاز به کفسابی خواهید داشت.

در زیر به یکی از نمونه کارهای کف استخر روباز را کفسابی کرده ایم می پردازیم.

 

موضوع مهم دیگری که باید اشاره کنیم کفسابی استخر نیاز به مهارت دارد و باید به کاردان سپرد به علت اینکه کف استخر شیبی را دارد که اگر به متخصص کفساب سپرده نشود امکان دارد که استخر شما به صورت یکدست کفسابی نشود و بعد از پایان کار رضایت شما کسب نشود.

 

2 thoughts on “کفسابی کف استخر

  1. سلام ممنونم از خدمات کفسابی کف استخر تان ممنونم از اقای اجاقی بابت رفتار خوب ممنونم🙏🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *