کفسابی در شمال تهران

کفسابی در شمال تهران

کفسابی در شمال تهران از عمده فعالیت های ما در شرکت اجاقی می باشد که همکاران ما کار کفسابی با دستگاه های بزرگ و کوچک را در مناطق شمال تهران انجام می دهند و می توان گفت که این اصولا با توجه به توضیحاتی که مالکان و کارفرمایان به ما می دهند می توانیم این تصمیم  را بگیریم که خدمات برای ساب زدن توسط دستگاه های بزرگ بسیار انجام می گیرد ولی زمانی که همکاران ما به محل اعزام می شوند می توان دریافت که این خدمات را بنا به دلایل گوناگونی نمی توان با دستگاه های بزرگ انجام داد و نیاز است که خدمات کفسابی با دستگاه های کوچک ساب زنی انجام گیرد برای همین موضوع همکاران ما زمانی که به محل پروژه اعزام می شوند با خود دستگاه های بزرگ و کوچک را باخود می برند و اقدام به شستشوی سطح مورد نظر می کنند.

خدمات کفسابی عمده فعالیت های ما در محله های نیاوران ، فرمانیه ، آجودانیه ، قیطریه ، قلهک ، شریعتی ، میرداماد ، پاسداران و … اشاره کرد که همکاران ما پروژه های مختلفی را در این مناطق از قبیل : کفسابی ، سنگ سابی ، ساب زنی دستی ، نماشویی ، پیچ و رولپلاک نما ، ساب زنی پله و راه پله و پارکینگ و … انجام داده اند. با توجه به این که ما چندین شعبه در شمال تهران داریم کافیست با همکاران ما تماس بگیرید تا نزدیک ترین گروه به محل شما اعزام گردد.

سنگسابی در شمال تهران

سنگسابی در شمال تهران برای انجام خدمات ساب زدن سطح سنگ ها انجام می گیرد که باید در نظر داشت این خدمات در مواقعی نیاز است که انجام گیرد :

اگر سطح سنگ های شما کهنه و قدیمی به نظر می رسد که می خواهید شفافیت و براقیت اولیه به سطح سنگ های شما برگردد کافیست از خدمات سنگسابی استفاده کنید تا سطح سنگ های شما به حالت کاملا شفاف و براق تبدیل گردد.

اگر بر روی سطح سنگ های شما ملات ساختمانی ریخته شده است و سبب شده است که ملات ساختمانی به صورت جرمی بر روی سطح سنگ های شما ایجاد شود برای برطرف کردن آن می توانید از خدمات سنگسابی استفاده کیند تا با استفاده از دستگاه خدمات لایه برداری انجام گیرد و سطح سنگ به حالت اولیه و چه بسا بهتر برگردد.

لکه ها و کثیفی هایی که بر روی سطح سنگ وجود دارد با استفاده از سنگسابی  می توان از بین برد و این لکه ها اگر بر روی سنگ شومینه ، سنگ میز غذاخوری ، سنگ کابینت ، سنگ کانتر و … باشد می توان با استفاده از دستگاه های ساب زنی دستی انجام داد.

 

خدمات سنگ سابی برای از بین بردن پستی و بلندی های سطح سنگ که به صورت ناخنک ایجاد شده است نیز کارآمد می باشد که موجب می گردد تا سطح یکدست و یکنواخت باشد.

نماشویی در شمال تهران

نماشویی در شمال تهران از دیگر فعالیت های همکاران ما در مجموعه می باشد که موجب می گردد تا سطح نمای ساختمانی بسیار تمیز و شفاف و براق گردد و اگر نمای ساختمانی دارای کثیفی باشد و با توجه به وجود آلایندگی هایی که در هواست و ممکن است که به سطح نما در اثر رطوبت و بارش باران و برف و همچنین در اثر گرد و خاک ها و طوفانی که وجود دارد به نما بچسبد که موجب می گردد تا سطح نما زشت دیده بشود.

اگر خدمات نماشویی بر روی سطح نمای ساختمانی خود انجام دهید با استفاده از دستگاه های واترجت و سندبلاست کار نماشویی انجام میگرد و در برخی مواقع برای اینکه این فرآیند به صورت دائمی باشد و تا مدت ها سطح نما آبگریز شود و دیگر آلاینده ها به نما نچسبد از نانو نما استفاده می کنند که این امر کمک می کند تا سطح نما همانند عایقی باشد در مقابل آلاینده هایی که در هوا وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *