کفسابی در اسلامشهر ، واوان ، چهاردانگه

کفسابی در اسلامشهر ، واوان ، چهاردانگه

انجام کلیه خدمات کفسابی در اسلامشهر ، واوان ، چهاردانگه توسط گروه ساب زنی و کف سابی مجموعه ما به درستی و با اصول انجام می گیرد زمانی که سطح مورد نظر را بخواهیم کار کفسابی انجام دهیم باید بدانید که این خدمات بر روی انواع سطح ها از قبیل : سنگ سرامیک ، موزاییک ، پارکت ، کفپوش ، لمینت ، آسفالت ، بتن و … سابزنی انجام می شود و برای هر کدام از سطح های گفته شده دستگاه های مخصوص برای انجام خدمات مورد نیاز است و البته که فرایند انجام خدمات کفسابی برای هر کدام از موارد گفته شده متفاوت می باشد.

موضوع مهمی که باید در نظر گرفت این است که هر کدام از سطح ها برای انجام خدمات کفسابی بر روی دستگاه لقمه سابی بسته می شود که این لقمه ساب ها برای انواع سطح ها نیز متفاوت است. مثلاً برای انجام خدمات کفسابی سطح بتن باید از لقمه ساب های الماسه جهت لایه برداری سطح استفاده کرد چرا که این نوع لقمه ساب های الماسه از نوع بسیار سخت می باشد تا بتواند سطح بتن را لایه برداری انجام گیرد و سطح بتن به صورت سطحی همتراز و یکنواخت تبدیل گردد و چرک و کثیفی های روس سطح از بین برود.

 

سنگ سابی در اسلامشهر ، واوان ، چهاردانگه

خدمات سنگ سابی در اسلامشهر ، واوان ، چهاردانگه بر روی سطح سنگها انجام می گیرد و باید در نظر داشت که این خدمات برای انواع سنگها از قبیل : گرانیت ، تراورتن ، دهبید ، سنگ چینی ، مرمریت ، اسلب ، بوک مچ ، فور مچ ، کوارتز انجام می شود و موضوع خیلی مهمی که درباره این سطح سنگها وجود دارد این است که نمی توان از یک لقمه ساب برای سطح سنگ ها استفاده کرد و باید فرد کف ساب با تجربه باشد و بتواند نوع و جنس سنگ را تشخیص دهد که نسبت به نوع و جنس سنگ اقدام به سابزنی و کفسابی با لقمه ساب مخصوص به سطح سنگ کند.

ما برای انجام خدمات کفسابی برای سطح سنگها از دستگاه های سه فاز و تک فاز استفاده می کنیم و با توجه به اینکه ممکن است در ساختمان ها برق سه فاز وجود نداشته باشد خدمات کفسابی با دستگاه های تکفاز انجام می گیرد ولی در ساختمان های امروزی با توجه به وجود آسانسور می توان گفت که برق سه فاز وجود دارد البته که باید این موضوع را هم در نظر داشت جهت انجام ساب زدن سطح سنگ کابینت ، سنگ کانتر ، سنگ میز عسلی ، سنگ آسانسور ، سنگ میز غذاخوری ، خدمات به صورت ساب زنی دستی و سنگسابی دستی انجام می گیرد.

نماشویی در اسلامشهر ، واوان ، چهاردانگه

جهت شستشوی نمای ساختمان و نماشویی در اسلامشهر ، واوان ، چهاردانگه باید این موضوع را در نظر داشت که خدمات با استفاده از شیوه مدرن و امروزی انجام می‌گیرد که به آن نماشویی با راپل می گوید در چنین حالتی فرد نماشویی با استفاده از طناب های مخصوص حوزه کاری خود از ساختمان آویزان میشود و از بالا به پایین جهت شستشوی نمای ساختمان اقدام می‌کند و کار نماشویی را انجام میدهد.

البته این موضوع را هم نمی توان انکار کرد که در برخی از ساختمان ها به دلیل محدودیت هایی که موجود است نمیتوان از طناب برای شستن نمای ساختمان استفاده کرد در چنین حالتی حتماً باید داربست نصب گردد و کار نماشویی با داربست جهت تمیز کردن سطح نما انجام شود.

ما در مجموعه کفسابی اجاقی جهت انجام کلیه خدمات کفسابی و سنگسابی و نماشویی در شهر اسلامشهر ، واوان ، چهاردانگه آمادگی لازم جهت انجام خدمات را داریم و همچنین جهت دریافت مشاوره کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *