نماشویی با راپل

نماشویی با راپل

نماشویی با راپل یا طناب از فعالیت هایی است که همکاران نماشوی ما در مجموعه اجاقی مشغول به فعالیت هستند و پروژه های مختلفی را با استفاده از نماشویی با راپل انجام داده اند و باید گفت که این خدمات توسط فرد نماشوی انجام می گیرد که از ساختمان آویزان می شود و کار شستشوی نما را با دستگاه سند بلاست و سیلیس (نوعی شن) انجام می دهد.

اصولا با توجه به اینکه انجام خدمات نماشویی با راپل تعهداتی را در بردارد همکاران ما در مجموعه اجاقی همه آنها بیمه هستند چرا که در ابتدا باید توضیح دهیم که افراد مجموعه بسیار خبره در امر راپل کاری هستند و همچنین باید این موضوع را هم گفت که اگر نمای ساختمانی شما از قبیل : نمای شیشه ای ، نمای سنگی ، نمای آجری ، نمای سیمانی ، نمای چوبی ، نمای کامپوزیت و … باشد کار نماشویی انجام می گیرد و همکاران ما با استفاده از طناب از ساختمان آویزان می شوند و از بالا به پایین اقدام به شستشوی نمای ساختمانی شما می کنند.

نماشویی بدون داربست

نماشویی بدون داربست نام دیگر نماشویی با راپل است که فرد نماشور آن را انجام می دهد. و با توجه به اینکه زیبایی و تمیزی نمای ساختمان تاثیر بسزایی در روحیه و زیباسازی شهر دارد باید حتما خدمات نماشویی در بازه های زمانی مشخص برای ساختمان جهت جلوگیری از لکه ها و کثیفی هایی که در سطح نما است می باشد.

خدمات نماشویی با راپل توسط دستگاه واترجت سندبلاست انجام می گیرد که برای شتشوی نمای های سنگی ، نمای های رومی ، نمای های سیمانی انجام می گیرد که آب با فشار 300 بار به سمت نما پرتاب می شود و لکه ها و جرم هایی که ناشی از آلودگی و آلایندگی ها بر روی سطح نما بسته است را تمیز می کند و سطح نما درخشان می گردد.

با توجه به اینکه سرعت و قدرت پرتاب آب می تواند توسط فرد نماشور کنترل گردد و همچنین این امر کمک می کند تا سطح نمای ساختمانی ، برج ها ، مجتمع های تجاری و اداری ، نمای مغازه ها و … کار نماشویی به بهترین شکل انجام گیرد و البته که خدمات نماشویی بدون داربست امروزه بیش از 90 درصد از روش های شستشوی نمای ساختمانی می باشد که توسط گروه های مختلف نماشور انجام می گیرد و باید حتما کار توسط متخصصین انجام گیرد.

خدمات نماشویی با راپل

خدمات نماشویی با راپل دارای مزیت هایی است که تحول عظیمی در حوزه نماشویی ایجاد کرده است و استقبال متقاضیان از این فرآیند به دلیل سریع بودن کار انجام می پذیرد. و اگر نمای ساختمانی که می خواهد کار نماشویی انجام گیرد بیش از 10 متر باشد باید حتما از طناب های بلند و همچنین دو یا سه طناب برای مهار فرد نماشور استفاده گردد.

البته که همکاران نماشور ما می دانند که خدمات راپل بسیار حساس می باشد و نباید از راپل جدا گردند و کار شستشوی بالکن ها را به بعد از شستشوی کامل نما محول کنند.

التبه که شرایط روحی و روانی فرد نماشوی در انجام خدمات و همچنین شرایط جوی نیز تاثیر گذار است که اگر طوفان و باد بیش از اندازه باشد باید کار نماشویی را به روزی بعد موکول کنیم.

با توجه به اینکه خدمات نماشویی با راپل یکی از مهمترین وظایف فرد نماشور است باید بداند که تجهیزاتش دارای عیب و ایرادی نباشد و طناب به طور کامل یکدست و بدور از پارگی باشد تا بتواند کار را بدون رخداد حادثه انجام دهد.

جهت سفارش خدمات نماشویی می توانید با شماره های موجود در سایت اقدام کنید و اگر نیاز است که عکس نمای ساختمانی را برای ما بفرستید کافیست از طریق واتساپ برای همکاران ما ارسال کنید تا همکارانمان به شما قیمت و نحوه چگونگی انجام را توضیح دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *