روش جلا دادن سنگ

روش جلا دادن سنگ

روش جلا دادن سنگ امروزه با گذشته بسیار متفاوت شده است چرا که در گذشته ای نه چندان دور برای جلا دادن سنگ ها از مواد های مختلف و همچنین به روش های سنتی از پارچه و دستمال جهت تمیز کردن و جلا دادن سنگ استفاده می کردند ولی امروزه این خدمات با استفاده از دستگاه های برقی انجام می گیرد که به آن کف سابی و سنگ سابی و ساب زنی گفته می شود که به جلا دادن سنگ کمک می کند که با این روش می توانید سطح سنگ های خود را جلا دهید.

البته این موضوع را هم عنوان کنیم زمانی شما می توانید سطح سنگ خود را جلا بدهید که در مواقع ممکن است در اثر ریخته شدن مواد از قبیل آب لیمو ، جوهر نمک ، سرکه ، چای ، قهوه ، آبمیوه و … موجب شده باشد که سطح سنگ شما تیره و کدر گردد در چنین مواقعی می توان با استفاده از خدمات کفسابی و ساب زنی سطح سنگ خود را جلا دهید. با توجه به اینکه در برخی مواقع ممکن است در اثر گذر زمان موجب گردد سطح سنگهای شما تیره و کدر گردد در چنین مواقعی باید برای انجام خدمات شفاف سازی سنگ از کفسابی استفاده کنید

جلا دادن سنگ با کف سابی

در اصطلاح جلا دادن سنگ با کف سابی یکی از مدرن ترین فعالیت هایی است که بر روی سطح سنگ ها انجام می گیرد تا به توان سطح سنگ را شفاف و براق کرد که به موجب آن نمای زیبایی به ساختمان خود بدهیم. اگر بخواهیم بگوییم که این فعالیت ها چگونه انجام می گیرد باید در گفت که فعالیت با دستگاه های بزرگ و کوچک کف سابی انجام می شود که برای هر کدام از سطح های سنگ بزرگ و کوچک می باشد.مثلا برای سطح پذیرایی ساختمان از دستگاه های بزرگ استفاده می شود و برای سنگ میزغذاخوری می توان از دستگاه های کوچک و قابل حمل استفاده کرد.

البته که سطح سنگ ها با توجه به نوع ساختاری که در تولید آنها اتفاق می افتد بسیار متفاوت است و باید در زمینه ساب زنی و کف سابی سنگ ها بسیار متفاوت عمل کرد چرا که اگر فرد کف ساب با تجربه نباشد نتواند سطح سنگ ها را از هم تشخیص دهد ممکن است که ساب زدن سنگ باعث گردد که از لقمه ساب مخصوص به سطح مورد نظر استفاده نکرده باشد و سطح سنگ آسیب ببیند که باید این خدمات را به گروه کف سابی با تجربه بسپارید.

 

تمیز کردن سنگ با کفسابی

تمیز کردن سنگ با کفسابی از فعالیت هایی است که همکاران ما همه روزه برای انجام خدمات به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند تا کار ساب زنی و کف سابی را به درستی و ایمن انجام دهند و همین امر موجب گردیده است که تا خدمات ما در مناطق شهر تهران و همچنین کشور عزیزمان ایران انجام شده باشد و بتوانیم نمونه فعالیت های مختلفی که در سطح های مختلف صورت پذیرفته را خدمت شما به نمایش بگذاریم.

البته که هدف ما رضایت مشریانمان می باشد و همین امر را همکارانمان در مجموعه کف سابی اجاقی گوشزد کرده ایم تا بتوانیم فعالیت های خود را در این حوزه بسیار گسترده کنیم و انجام خدمات ساب زنی و کف سابی برای جلا دادن سنگ های شما تا با بهترین و بالاترین کیفیت خدمات انجام می گیرد که رضایت شما را کسب کنیم. البته که رضایت شما برای ما حکم معرفی کار ما توسط شما می باشد و همین امر خود برای گروه ساب زنی و کف سابی ما به عنوان بازاریابی فعالیت انجام می شود و می توان گفت که خدمات ساب زنی به بهترین شکل ممکن انجام خواهد پذیرفت.

جهت دریافت مشاوره کافیست با شماره های ما در مجموعه کفسابی اجاقی تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *