خرید و فروش دستگاه کفسابی

دستگاه کفسابی چیست ؟

دستگاهی می باشد برای اینکه بتوانیم سنگ و سرامیک را ساب زنی و کفسابی انجام دهیم که در این حالت بستگی به سطح دارد که یک تا 5 میلیمتر از سطح برداشته می شود تا سطح مورد نظر تمیزتر و شفاف تر شود. به این نوع دستگاه ها ، دستگاه کفسابی می گویند.

خرید و فروش انواع دستگاه های کفسابی تک فاز و سه فاز

خرید و فروش دستگاه های کفسابی تک فاز و سه فاز به بهترین و مناسبترین قیمت ارائه می شود.

دستگاه های دست دوم و کارکرده شما را به بهترین قیمت ممکن خریداریم. و دستگاه های کارکرده را به فروش می رسانیم به ضمانت سالم بودن و مدت زمان لازم برای تست جهت که جزو خدمات مجموعه کفسابی اجاقی می باشد.

ما در مجموعه کفسابی اجاقی دستگاه های کفسابی کارکرده را با ضمانت سالم و بدون عیب و ایراد بودن به فروش می رسانیم. در خیلی از موارد پیش آمده است که ما دستگاه های کفسابی دست دوم را از فردی خریداری انجام می دهیم که چند سال پیش به فردی فروخته ایم.

دستگاه کفسابی با توجه به ظاهر نمی توان تشخیص داد که چه میزان کارکرد داشته است و آیا می توان به آن اعتماد کرد که بعد از مدتی استفاده از کار نیافتد ولی ما در مجموعه کفسابی اجاقی دستگاه ها را با توجه به نوع کارکرد آن به متقاضی تضمین زمانی می دهیم که دستگاه بدون عیب و ایراد برای متقاضی کار خواهد کرد.

ارائه دستگاه های کفسابی به صورت کلی به دو دسته بندی مختلف قرار می گیرد.(ارسال به تمام نقاط کشور)

1- دستگاه کفسابی تک فاز:

دستگاه های کفسابی معمولا در مکان هایی استفاده می شود که برق سه فاز وجود ندارد. البته این نوع دستگاه ها از نظر کارایی و محیطی که کفسابی انجام می دهند معمولا نسبت به دستگاه های کفسابی سه فاز ضعیف تر هستند و از لحاظ قیمتی نسبت به دستگاه های کفسابی سه فاز کمتر و ارزان تر می باشد.

ما در مجموعه کفسابی اجاقی دستگاه های کفسابی تک فاز را به بهترین قیمت می توانیم خریداری کنیم. در صورتی که نیاز به خرید کفسابی تکفاز دارد می توانید جهت استعلام مدل کفسابی تک فاز و قیمت با شماره 09120325925 تماس حاصل فرمایید.

خریدار دستگاه کفسابی تک فاز به منصف ترین و بهترین قیمت در سرتاسر ایران می باشیم. (امکان خرید در سرتاسر ایران و ارسال به تمام نقاط ایران)

2- دستگاه کفسابی سه فاز:

دستگاه های سه فاز همانطور که توضیح دادیم نسبت به دستگاه های تکفاز قیمت آنها بالاتر می باشد و برای اینکه بتوانید در هنگام خرید توجه لازم را داشته باشید باید اعلام کنیم که دستگاه های سه فاز دارای دو نوع قدت دستگاه وجود دارد که یکی 10 اسب بخار و دیگری هفت و نیم اسب بخار می باشد و به طبع هر چه قدرت دستگاه کفسابی بیشتر باشد قیمت آن نسبتا بالاتر می باشد.

موضوع دیگری که باید مورد توجه افرادی که خرید و فروش دستگاه کفسابی انجام می دهند باشد باید بدانند که دستگاه با قدرت اسب بخار بیشتر برای جابجایی مقداری سختر نسبت به جابجایی دستگاه با اسب بخار کمتر است.

همانطور که دستگاه های تکفتاز دارای دو مدل می باشد دستگاه های کفسابی سه فاز هم دارای دو مدل ایرانی می باشد حتما برای استعلام قیمت دستگاه های سه فاز با مجموعه کفسابی اجاقی تماس حاصل فرمایید.

با توجه به ناپایدار بودن وضعیت دلار و اقلام جهت خرید دستگاه کفسابی نو و دست دوم و همچنین جهت فروش دستگاه های کفسابی نو و دست دوم ابتدا با مجموعه تماس بگیرید و سپس با مشاور ما جهت استعلام قیمت صحبت بفرمایید.

خرید و فروش دستگاه های کفسابی نو و دسته دوم :

ما در مجموعه کفسابی اجاقی در صورتی که نیاز به فروش دستگاه خود داسته باشید می توانیم به جرات بگوییم که منصف ترین خریدار دستگاه های کفسابی در ایران هستیم در صورتی که نیاز به خرید دستگاه کفسابی دارید ما می توانیم نمونه دستگاه های خود به نازلترین قیمت جهت فروش اعلام داریم.

جهت مشاور خرید و فروش دستگاه کفسابی در هر نوع مدل می توانید با شماره 09120325925 تماس حاصل فرمایید.

خرید و فروش دستگاه های کفسابی دستی :

یکی دیگر از دستگاه هایی که در صنعت کفسابی استفاده می شود و به صورت دستی می باشد که کوچکترین نوع دستگاه های کفسابی می باشد که با برق خانگی که تک فاز می باشد کار می کند و از این نوع دستگاه ها برای فضاهایی که نمی توان با دستگاه های کفسابی کار انجام داد می توان از دستگاه های ساب دستی کمک گرفت در بعضی از مواقع برای کفسابی پله ها را می توان با ساب دستی انجام داد.

در صورتی که از این نوع دستگاه های کفسابی دستی دارید ما در مجموعه کفسابی اجاقی بهترین خریدار دستگاه های کفسابی دستی با منصف ترین قیمت می باشیم.

در هنگام خرید دستگاه های کفسای باید به این موضوع توجه داشت که عمر دستگاه بر قیمت آن تاثیر می گذارد چرا که هر چقدر قدمت دستگاه بیشتر باشد قیمت به طبع پایین تر می باشد.

2 thoughts on “خرید و فروش دستگاه کفسابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *