کفسابی ساختمان نوساز

کفسابی ساختمان نوساز نیاز به توضیح دارد که ما در ادامه به آن می پردازیم.

زمانی که ملک از دست استاد کار ساختمان یا سنگ کار ساختمان خارج می شود و به اصطلاح پایان کار سنگ در آپارتمان انجام می شود به سنگ سابی و کفسابی نیاز دارد بعضا مشاهده گردیده است که ملک در کف سنگ دارای پستی ها و بلندی ها و خالی بودن درزها و رگه های سنگ می باشد که با استفاده از رزین و بتونه کاری ترمیم و سابزنی صورت می گیرد در صورتی که این کار انجام گیرد باعث یکنواختی و سیقل کاری سنگ می شود.

البته ناگفته نماند همه ساختمان های نوساز نیاز به کفسابی ندارد و این منوط به رعایت کارگرانی که در ساختمان ها می باشند مربوط می شود که در کار خود چه مقدار نظافت کاری را رعایت می کنند.

البته کفسابی ساختمان نوساز را می توان به مواردی که باید رعایت کرد اشاره نمود به عنوان مثال :

 در صورتی که کارگران ساختمانی مشغول به کار هستند از کارفرما خواهش می شود برای اینکه هزینه دوباره ای برای ساختمان صورت نگیرد از کارگران ساختمانی بعد از اتمام روز کاری درخواست شود که مصالحی که بر روی زمین ریخته است را تمیز کرده و پس از تمیز کاری محل مورد نظر را ترک نماییند.

در مواردی که اصولا برای ساختمان های نوساز ما مشاهده کردیم که نیاز به کفسابی داشتند عمل رنگ کاری بوده است که بعد از عمل رنگ محیط بسیار کثیف و کف حاوی مواردی از قبیل رنگ می باشد که اگر کارفرما به سنگ های خود اهمیت دهد می تواند از رنگ کار و کارگرانش درخواست کند که محیط را با استفاده از تینر تمیز کرده و قبل از ترک محیط را تمیز تحویل کارفرما دهند.

برای دریافت اطلاعات از قیمت و مشاوره در امر کفسابی می توانید با ما تماس حاصل بفرمایید. ما در شبکه های اجتماعی واتس اپ و تلگرام هم هستیم که بتوانیم شمارا راهنمایی کنیم.

مجموعه کفسابی اجاقی

4 thoughts on “کفسابی ساختمان نوساز

  1. سلام خدمت آقای اجاقی دستتون درد نکنه کارتون حرف نداره بنده از کارتون واقعاً راضی هستم خدا خیرتون بده

  2. سلام اقای اجاقی من یک مهندس ساختمان هستم سنگ های ساختمان ما نیاز به کفسابی دارد و برای این که تمام ساختمان 120 متری در 5 طبقه را کفسابی کنید میزان هزینه ای که باید انجام داد چه مقدار می باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *