کف سابی در وردآورد ، شهرک استقلال ، پیکان شهر

کف سابی در وردآورد ، شهرک استقلال ، پیکان شهر

انجام خدمات کف سابی در وردآورد ، شهرک استقلال ، پیکان شهر با توجه به این که در این مناطق پروژه های مختلفی وجود دارد همکاران فعالیت های مختلف را برای سطح های مختلف جهت کار کف سابی انجام می دهند و با توجه به این که سطح ممکن است که نوع های مختلفی داشته باشد هر گونه سطحی کار کف سابی انجام می پذیرد.

 

مثلا اگر سطح از نوع بتن باشد کار کف سابی بتن صورت می پذیرد و با توجه به این که سطح بتن بسیار سخت است باید از لقمه ساب های الماسه جهت انجام خدمات کف سابی استفاده کرد و کار کف سابی را انجام داد و برای سطح های دیگر نیز همانطور از دستگاه مخصوص به کار کف سابی و همچنین از لقمه ساب و ابزارهای مناسب برای سطح استفاده کرد.

کف سابی سرامیک در وردآورد ، شهرک استقلال ، پیکان شهر

کف سابی سرامیک در وردآورد ، شهرک استقلال ، پیکان شهر با توجه به اینکه خدمات ساب زنی بر روی سطح سرامیک نیز انجام می گیرد باید در نظر داشت این خدمات از نام کف سابی استفاده نمی شود چرا که باید از عمل و فرآیند فرچه سابی استفاده کرد. خدمات کف سابی با توجه به این که اگر بر روی سطح سرامیک انجام گیرد موجب می شود که سطح سرامیک از بین برود و آسیب ببیند و نیاز است که خدمات فرچه سابی انجام شود.

فرچه سابی سرامیک هم بستگی به میزان کثیفی سطح سرامیک و اینکه اینکه چه میزانی باید خدمات فرچه سابی سرامیک انجام گیرد تا بتوان تصمیم گرفت از فرچه های نرم و سخت استفاده کرد تا سطح سرامیک تمیز گردد.

سنگ سابی در وردآورد ، شهرک استقلال ، پیکان شهر

سنگ سابی در وردآورد ، شهرک استقلال ، پیکان شهر بر روی سطح سنگ هایی از قبیل : سنگ گرانیت ، سنگ تراورتن ، سنگ دهبید ، سنگ گوهره ، سنگ کوارتز ، سنگ چینی ، سنگ اسلب ، سنگ بوک مچ و فور مچ و … صورت می پذیرد که باید جهت انجام خدمات ساب زنی بسیار دقت داشت که هر کدام از سنگ های نام برده شده برای سطح بسیار متفاوت از هم هستند و اگر دقت لازم صورت نپذیرد ممکن است که سطح آسیب پذیرد و همچنین زمانی که کار کف سابی و سنگ سابی بر روی سطح سنگ انجام می شود باید فرد سنگ ساب بسیار با تجربه و حرفه ای عمل کند تا آسیب به سطح سنگ نزند.

اگر سطح سنگ لکه ، چرک ، کثیفی ، جرم و … داشته باشد می توان با استفاده از سنگ سابی این لکه ها را برطرف کرد و همچنین موجب می گردد تا عمر سنگ ها افزایش پیدا کند و هم سبب می شود سطح سنگ بسیار شفاف و براق گردد.

نماشویی در وردآورد ، شهرک استقلال ، پیکان شهر

از دیگر خدمات ما در مجموعه نماشویی در وردآورد ، شهرک استقلال ، پیکان شهر و … در غرب شهر تهران می باشد که باید در نظر داشت این خدمات به صورت مدرن انجام می گیرد چرا که نماشویی با راپل کار همکاران ما در مجموعه اجاقی می باشد و گروه اجرایی کار نماشویی از ساختمان آویزان می شوند و کار نماشویی ساختمان را انجام می دهند.

در چنین مواقعی که همکاران ما از نمای ساختمان آویزان می شوند باید توضیح داد که کار شستشوی نمای ساختمان از بالا به پایین انجام می گیرد و همچنین برای نانوی نما باید در نظر داشت که این خدمات در صورت نیاز کارفرما انجام می گیرد و لازم به ذکر است که پس از خشک شدن سطح نما اقدام به نانوی نمای می شود و این کار موجب می شود که نما عایق گردد و از جذب آب به نما جلوگیری می کند و در اصطلاح آب گریز می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *